Vis full versjon : Kynnere
Prøver å hjelpe til litt med litt flere innlegg i desemberklubben ... :)
Huff og huff sier jeg i dag. Har hatt ganske mange kynnere i det siste og nå har jeg begynt å få noen som grenser til vonde. De er sånn med menssmerter.... Kan ikke husker at de var sånn når jeg gikk med jentene..
Noen av dere andre som har hatt det slik?
Jeg har ikke noe kynnere på dagtid, men hver gang jeg går inn i mitt kalde soverom blir magen min hard og øm. Jeg føler jeg har veldig vondt i magen på nettene, og i går trodde jeg nesten jeg hadde rier. Er øm og gåen hele natta, men om dagen er det bedre.
Lurer nesten på om jeg ligger og maner fram dette, at det egentlig ikke er tilfelle, men jeg kan da ikke være så dum :uff: :gal2:
Vondt og ubehagelig er det iallefall.
Sine
Jeg har også noen merkelige kynnere denne gangen her fordi de går mer over i mensmurring uten at magen blir knallhard :uff:
Av og til begynner jeg å lure på om fødselen er i gang...:gal2:
Men nå de siste dagene har jeg fått sånne vanvittige stikkinger i underlivet. Det kjenns ut som kniver eller som om Tiger'n prøver å grave seg ut på et vis :p Meget ubehagelig!
Tror forresten jeg skal spørre legen min om disse mensmurringene...;)
Jeg hadde oxo slike stikkinger i underlivet for et par uker siden. Snakka med jm om det og hun trodde det kom av at musklene ble strukket ganske mye akkurat nå. Magen har vokst veldig de siste ukene. Den stikkingen er mer eller mindre borte nå, men da har den mensmurringen mens jeg har kynnere kommet isteden. Magen blir stenhard
... sliter med kynnere jeg også. Av og til er de murrende. Noe de ikke bør være, slik jeg forstår.
Jeg hadde murrende kynnere den siste måneden da jeg gikk med jenta mi, så dett er altfor tidlig... Men muligens får flergangsfødende tidligere og sterkere kynnere, det er vel normalt..
Vil iallefall ikke ha ut denne ungen før tida! :(
Slett ikke vi, som sliter med å få ferdig huset først.... :p
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.