lisemor
27-08-2003, 14:48
Hei
Vil bare legge inn ett tips som jeg fikk av Tigerjenten:klapp: (Tusen takk)
Jeg sliter veldig med hard mage. Kan gå mange dager uten å være på do -blir jo forferdelig vondt etterhvert da:(
Leste da her inne ett tips om SENOKOT -fåes på apoteket.
Gikk dit og spurte om det var ok og bruke mens man var gravid -fikk til svar at jeg kunne bruke det som "nødløsning". Jeg spiser youghurt med masse linfrø hver dag+frukt og diverse andre ting for magen, men likevell får jeg full stopp.
Tok da disse SENOKOT tabelettene en kveld jeg hadde veldig vondt - og utpå dagen "satte det i gang" Det var effektivt altså.
Og på pakken stod det at faren ved å bruke det når man er gravid er mimimal:)
Dette ble langt om ett lite produkt - men om det er flere som lider med samme problem - er det verdt ett forsøk.
Vet ikke om det er ok å bruke helt i førsten av sv.skapet - Jeg er i uke 28.
....Og jeg har bare prøvd det en gang....
Vil bare legge inn ett tips som jeg fikk av Tigerjenten:klapp: (Tusen takk)
Jeg sliter veldig med hard mage. Kan gå mange dager uten å være på do -blir jo forferdelig vondt etterhvert da:(
Leste da her inne ett tips om SENOKOT -fåes på apoteket.
Gikk dit og spurte om det var ok og bruke mens man var gravid -fikk til svar at jeg kunne bruke det som "nødløsning". Jeg spiser youghurt med masse linfrø hver dag+frukt og diverse andre ting for magen, men likevell får jeg full stopp.
Tok da disse SENOKOT tabelettene en kveld jeg hadde veldig vondt - og utpå dagen "satte det i gang" Det var effektivt altså.
Og på pakken stod det at faren ved å bruke det når man er gravid er mimimal:)
Dette ble langt om ett lite produkt - men om det er flere som lider med samme problem - er det verdt ett forsøk.
Vet ikke om det er ok å bruke helt i førsten av sv.skapet - Jeg er i uke 28.
....Og jeg har bare prøvd det en gang....