Vis full versjon : Spotting etter GU
Heisann! Jeg er 6 uker på vei,var på min første legekontroll i går og da tok han en GU. Han tok ikke celleprøve(tok det for noen mnd siden),men kjente på livmora som var forstørret,sjekket mormunnen og eggstokker/ledere. Oppdaget i går at jeg hadde bittelitt rosa utflod,og bittelitt i dag også. Vet jo at man har ekstra følsomme slimhinner osv når man er gravid,men blir urolig for det! Det var i uke 6 fosteret døde forrige gang...
Hvordan er det med dere? Har dere opplevd å blø litt etter GU????
Det er helt normalt.
Som du selv sier så er slimhinnene ekstra følsomme nåe en er gravid.
Tror ikke du trenger og bekymre deg, men følg litt med. Blir det friskt blod, ta kontakt med legen igjen.
Grattis med hybelboeren!
:mervink:
Jeg blødde iallfall litt etter GU hos legen tidlig i svangerskapet.
Men blødningene bør ikke ta seg opp eller vare lenge. Litt rosa utflod er neppe farlig....
Jeg blødde også etter den første GU i dette svangerskapet.
Det var helt normalt sa legen...men følg for all del med. Det skal ikke blø mye..
hei..jeg spottet brunt den dagen jeg tok gu også litt dagen etterpå men hvis det er kun da du tørker deg og at det ikke er økning på blødningene er det ingen fare....:findag:
Det var så vidt litt rosaskjær på utfloden,kan ikke kalle det blødning en gang.. Ringte gyekologen min idag,og han sa at jeg skulle slappe helt av og man kunne få sånn etter GU,hadde ikke noe med abort å gjøre...! Puh...:uff:
Fikk en time til ultralyd om en uke da,sånn at jeg kan slappe mer av!
Det tar jammen på å være gravid..:bonk:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.