PDA

Vis full versjon : Bekreftelse på plass:-)

Linejenta
24-09-2002, 11:08
Jeg er sååå gla, tenk at jeg fikk to sterkere blå i dag, den var fremdeles svak men ikke svak svak og det må jo være en bekreftelse?? Dessuten må jeg mer på toalettet enn vanlig. Om morgenen er jeg helt sprengt og det er ikke vanllig.

Da er jeg endelig fast medlem her inne på SM!!! Selv om det "bare" tok 3 mnd etter p pilleslutt og klaffet på 2ndre prøvemåned sååå føltes det ut som den tiden inne på SG var laaaang...

Skal bli spennende å bli kjent med noen nye mennesker som vi kan dele erfaringer med.

Må jobbe overtid i dag og det er jo litt kiipt akkurat i dag da.. Men men sååå rart. Skal komme meg i bokhandelen å få kjøpt sånn graviditetsdagbok, noen som har noen spesielle å anbefale som jeg både kan skrive selv, lime inn UL bilder og som det er råd og tips om sunne oppskrifter, kanskje litt om trening også??

Vel vel får avslutte og jobbe litt...

Klem fra
Linejenta
4+2:baby:

I am
24-09-2002, 11:25
Jøss, gratulerer! En strek er en strek! :) Du må da vel være en av de aller første i juniklubben?!?

Velkommen over på SM!

Klem fra I am fra aprilklubben

Embla
24-09-2002, 11:31
GRATULERER!!! :klapp:

Klem Embla :klem:

Cirkeline
24-09-2002, 11:44
Hurra en gang til!!! :D:D:D:D:D :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp:

Hihiiiiiii!!
Klem fra cirkeline fra marsklubben

Enni
24-09-2002, 13:50
Så flott!!!! :) :)

En strek er en strek, mine tre var ikke akkurat kjempetydelige, men det var strek ja!!! Gratulerer masse!!!

Var og titta på både bøker og svangerskapskalendere i går. Så to slike kalendre, den ene fra barnimagen.com, men jeg vet ikke helt, den virka okei, men det er lite plass til å skrive noe og ikkeno plass til å lime inn greier. Den ser ut nesten som en vanlig kalender. Den andre var ei lita bok, søt nok, men... Ikke helt perfekt!! Så jeg må nok titte litt til, tenker jeg. Lurer på om jeg bare skal lage en selv, kjøpe ei fin skrivebok med litt stive ark...

Har bare lyst til å løpe rundt på barnebutikker og sjekke ut alt jeg kan!!! Men, må minne meg selv på at jeg faktisk har en del måneder foran meg å gjøre slike ting på. Håper forresten at magen skal vokse, men den har aldri vært så flat som nå...

Gleder meg til å høre hvordan det går videre med deg!!

:klapp: :klapp: :klapp:

Klemmer Enni :findag:

Linejenta
24-09-2002, 13:59
Koselig å høre fra deg!

Jeg har akkurat snakket med legen min og han sa jeg kunne komme allerede mandag og ta med urinprøve. Gjett om jeg ble gla da..

Tenker jeg drar i bokhandelen i morgen jeg for å lete, for da får man sett svart på hvitt hvordan de ser ut. Syntes det er veldig viktig i denne sammenhengen.

Skal vi ta en foreløpig presentasjon? Jeg lager en ny link jeg!

Klem fra
Linejenta
4+3:baby: