Vis full versjon : jeg må bare... (kattetema)
Tidl. bruker
28-08-2003, 14:01
åhh.. katten min er bare så herlig.. jeg må bare fortelle hva han nettopp gjorde.. jeg lå på sofaen og glodde på providence og så kom han og skulle kose.. jeg liker egentlig ikke at han vil ligge på magen min akkurat nå, er litt ubehagelig nå for tiden.. så han la seg vedsiden av meg. mens jeg klødde han under haken strøk jeg meg over magen og han stirret på magen min, mjauet også kom han i full fart og la seg på fanget mitt med fjeset på magen opp mot meg og med labbene plassert på hver sin side rundt magen min.. som om han ga babyen en god klem.. han var sååå søt.. der sovnet han.. skulle fått noen til å tatt bilde av meg og han, men jeg er jo alene hjemme.
dere får bare tenke dere hvordan han så ut.. :D sååå herlig kattepus jeg har!!!!!
så nydelig da..dyr er smarte..
Tidl. bruker
28-08-2003, 15:33
Opprinnelig melding fra rita
så nydelig da..dyr er smarte..
Det har du jammen med rett i:p
Å så søtt :)
Nå har jeg enda mere lyst på pus igjen:o :)
Nei, så søtt da :)
Det er noe annet enn min lille pusi. Jeg må nesten tvinge henne til å kose med meg. Og jeg tror ikke hun har merket at det er en liten baby i magen min. Når hun koser, ligger hun ved siden av meg og er så god at. Sov sammen med meg på sofaen i går. Ved siden av magen. Babyen lå og sparket henne i ryggen, men hun merket det ikke.
Men hun koser mer med meg enn med samboeren min. Kanskje hun skjønner mer enn vi tror?
Katter er smarte og gode dyr.
Hilsen Moci
:baby: 9.oktober
Ååå,katter er bare de herligste dyrene i verden. Du får gi katten din en ekstra kos fra meg.
Klem fra Snufli :kidoki:
Tidl. bruker
29-08-2003, 07:10
:)
Katter er bare nyyyydelige! Har 3 av dem selv.
Andrea_mor
29-08-2003, 09:05
Så søt:hjerter:
Katter er noen raringer:p
KJempe søte:D
:mervink:
20+3
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.