PDA

Vis full versjon : siss har vært på ordinær ultralyd :)

siss
24-09-2002, 11:51
I går var endelig dagen for ordinær ultralyd kommet, og heldigvis sto det bra til med begge tvillingene. Legen kommenterte dog at magen min var litt liten, og så ut til å tvile på at det lå noe der inne i det hele tatt :D . Men det gjorde det, og begge hadde vokst som de skulle og var omtrent akkurrat like store.
Dessverre la de seg med ryggen til begge to, slik at man ikke hadde sjans til å se noe kjønn, men jeg skal tilbake allerede om 4 uker, så da kan det jo hende at de vil vise litt mer. Ellers kunne han påvise en tynn skillevegg mellom dem, slik at man kunne fastslå at de lå i hver sin fostersekk. Men mer enn det kunne han ikke si, så det kan likeså godt være eneggede som toeggede tvillinger jeg bærer på :)
Ny termin ble satt til 02.Mars 03, noe som er 1 dag tidligere enn min egen termindato(som også står under min profil), men 7 dager senere en menstermin (23.Februar)
Jeg har kjent liv i rundt 2 uker nå, men innbilte meg at den ene var mye mer aktiv enn den andre. På ultralyd virket det dog som om det var den andre som var mest aktiv, hvor den sprellet og vridde på seg :) Den ene tvillingen så til og med ut til å slå etter den andre (Jeg som så for meg at jeg skulle få noen snille, stille og rolige små..)

Vedlagt ligger bilder av de to små :baby: :baby:

Siss

Ginger
24-09-2002, 11:57
Morsomt å høre at det står bra til med :baby: :baby:

Lykke til videre med mage og graviditeten ellers!!

Klem fra oss

tigern
24-09-2002, 12:05
Gleder meg så til det er min tur!!! Bare 5 uker igjen nå... Vil være 18+4 da etter egen termin. Spennende å se hva UL vil gi!!

He, he. Godt du kunne vise legen at du har noen flotte barn da!!

De blir nok så snille skal du se:D

:klem: fra tigen 13+3

Tidl. bruker
24-09-2002, 13:48
Gratulere med to små.
Gleder meg sån til ultralyd...
Tenk så gøy da med to små i magen.

siss
24-09-2002, 14:44
Ser ut til at bildene forsvant? Jeg får legge ved en link til de istedet, da jeg har litt problemer med å laste opp bilder :)

Høyre Tvilling: http://shkt.no/tvilling1.htm
Venstre Tvilling: http://shkt.no/tvilling2.htm

Meg
24-09-2002, 18:16
ÅÅÅ så søtt! Nå begynner jeg å grine (igjen). Veldig bra at alt er som det skal med de to!

Meg 14+0

LaLuna
24-09-2002, 18:40
Kjempefine tvillinger, Siss!
Gratulerer! :klapp: :klapp: :klapp: