PDA

Vis full versjon : Isj! Isjas!

Victoria
13-08-2002, 23:50
Fikk sinnsykt vondt i høyrelåret fra rompeballen og ned til kneet i går kveld. Det ble bare verre og verre og jeg fikk ikke sove om natta. Klarte endelig å få litt søvn etter å ha tatt paracet og smurt på is-gele, men det er fortsatt vondt i dag. Svigermor mente det kunne være isjas og at det var babyen som klemte på nerven. Går dette i såfall over? Må jeg til legen?

Ergelig er det ihvertfall. Hadde så mye jeg skulle ha gjort...:sint:

Maz
14-08-2002, 03:49
Har du tenkt på at det kan være bekkenløsning? Det kjennes vistnok ofte ut som isjas.

Spør legen du.

God Bedring !!!

Sessa
15-08-2002, 14:03
Ville nok satset på å ta en tur til legen og høre hva han sier :)

Får håpe det ikke var noen av delene :klem:

OOOPS 4!
14-01-2003, 17:36
Heisann....

Jeg fikk konstantert bekkenløsning i mitt forrige svangerskap , men legen sa at det like gjerne kunne være isjas nerven som lå i klemm.da var det smerter i rompen og nedover bena , verking ...

Nå har jeg i to dager hatt smerter under rompa ( hoften , spesielt når jeg går , håper dette ikke er begynnelsen på BL allerede?

Tidl. bruker
14-01-2003, 17:43
Hallo

Jeg har også de samme problemene og lege og jordmor er ikke helt sikre enda om det er bekkenløsning eller isjas nerva som er årsaken. Når det er på det værste med benet så klarer jeg omtrent ikke å stå eller gå, men det hjelper å legge seg ned hvis du klarer å finne en god stilling for ryggen.

Jeg går til akupuntur mot dette og syns faktisk jeg har blitt bedre om morgenen når jeg står opp, for det var virkelig et problem i begynnelsen.
:(

Sille
17-01-2003, 19:26
Jeg har bekkenløsning med isjassymptom... har vondt i hele bekkenet, men i tillegg har jeg vondt i hele venstre fot...

Kom deg til lege og finn ut hva det er :)