PDA

Vis full versjon : Søskensete eller tvillingvogn?

Minipilla
24-09-2002, 12:07
Heisann

Vi venter nummer to (merkelig å skrive det der :D ) i slutten av april..da er førstemann 17 mnd.

Jeg er lite sugen på å drasse rundt på en kjempe tvillingvogn (og jeg syns mange av tvilling 3-hjulingene er litt merkelige), så jeg lurer på hva i alle dager jeg skal gjøre.

Jeg går ikke så mye tur alene på dagen ute....turer går vi når gemalen er kommet hjem fra jobb.....

Lurer på om vi skal kjøpe en trille til eldstemann og bruke bagvogn til babyen. Vi har en Duovogn nå som vi tar i bruk baggen på igjen.

Skal jeg ut alene på butikken eller bare en liten tur kan jeg kanskje bare bruke søskensete?

Hva mener dere?

Nuta
24-09-2002, 12:32
Hei:)

Den dilemmate har jeg også, det blir 15 mnd mellom mine to! Jeg heller nok mot en tvillingvogn, mest fordi jeg synes det er greit for Sunniva og få mulighet til og legge seg ned, eller og justere ryggen.

Synes også at de brede tvilling vognene virker tungvinte, det er jo ikke sikkert du kommer inn i butikken med de engang!!!

Jeg tenker mer på noe sånt: Det er en Basson vogn og koster 4700,- vet at også teutonia har sånne vogner
:)

http://www.basson-trading.dk/varepic/garda-33.jpg

Happy
24-09-2002, 16:41
Vi også heller mot en slik vognesom Nuta har bilde av... men de ser jo ut som små monster da:uff: Blir 14-14 1/2 mnd mellom våre barn