Vis full versjon : Sove....sove....sove......zzzzzzzzzzzz
Jeg er like trøtt nå som jeg var i begynnelsen av dette svangerskapet.
Jeg sover 2-3 timer på dagen i tillegg til de 8-9 timene om nettene. (som ikke er sammenhengende pga tissepausene)
Kan dette være normalt?? Mannen begynner å bli litt bekymra, og det gjør jeg selv også...
Kan det være at jeg mangler noe? Prøver å ta jern, men burde kanskje fått i meg litt vitaminer også?
Er så trøtt så trøtt......zzzzzzzzzzzzzzzz:(
Kan jo nevne at jordmora sa at nå var det viktig å lade opp batteriene til fødselen og etterpå..... så det gjør kanskje ikke så mye om jeg sover så mye...
Jeg var hos jordmor i går og fikk akkurat det samme svaret der.
Sov mens du kan og så mye du vil!!!!!
Du trenger fulladede batterier når du skal jobbe med en fødsel.
Det er normalt å være trøtt nå. Det er jo ikke lnege igjen for deg heller.
Sov når du har tid og mulighet, det er ikke sikkert du har så mye av det etterpå.
Jeg skal selv legge meg nedpå et par timer nå. Skal i bursdag etterpå, og det er litt kjipt å sitte å gjespe hele tiden da;)
jeg og sover utrolig mye, gidd ikke nevne det for legen, for han hører ikke etter. men fint at dere har spurt jordmoren deres, nå vet jeg hvorfor... ;)
Tidl. bruker
29-08-2003, 14:01
jeg og gjør det.. det begynte sånn i juni/juli ca.. da ble jeg like trøtt som jeg var i begynnelsen.. bare ville sove.. nå sover jeg et par timer på dagen hvis jeg ikke skal noe spesielt, og likevel kan jeg legge meg i 11 tiden og sove til 10 dagen etter... ;) ZZZZZZ!
helt mormalt, det er trøtthet både i 1 og 3 trimester, 2 trimester er man gjerne veldig energisk:)
jeg tar ALT av vitaminer, har DET forbruket, men det hjelper ikke på akkurat det. sover hele tiden. og det gjølr jo ikke akkurat saken bedre at jeg står opp minst 5 ganger hver natt for å tisse:uff:
Iset 28+0
Her sover jeg omtrent hele tiden.. Legger meg etter at Mikael er sent på skolen, og sover omtrent til han kommer hjem fra sfo.. Så sover rett og slett bort alle dager. Klarer ikke å holde meg våken. Begynner å bli litt lei av det. Men det er bare å innse det, energien min er borte vekk.
Pjuhhh...godt å høre:)
Trodde alvorlig her at det var jeg som var begynt å bli skikkelig lat!!!:cool:
Sover 9-10 timer på natta og sover gjerne middagslur i 2-3 timer,og våkner like trøtt:???: .... hører alle snakke om at man er energisk og fin i 2 trimester men jeg var nå like trøtt da og verre er det nå:uff:
Klem fra Isemor 31+0
Så godt å høre at vi er en trøtt gjeng!!:klapp: ;)
Da er det vel bare å sove og sove da.....zzzzzzzzzz
knallbert
04-09-2003, 00:15
Aldri har det vært deiligere å sove enn nå!!
Er bare 7+3 enda, så dette lover ikke bra. Håper det stemmer at 1 & 3 er trøtte tider, men at man våkner opp i 2. trimester... ellers blir det mye søvn fremover, og skal jo prøve å studere, da!
Sover MASSE, klarer ikke holde meg våken.... men det er deilig!!:)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.