PDA

Vis full versjon : I dag rant det noe ut.....

Unregistered
24-09-2002, 12:15
Er i uke 5, og da jeg våknet i dag kjente jeg at det rant noe ut fra kjeden. Det var akkurat som når sperm renner ut når du reiser deg opp etter sex. Det rant ut ganske mye.

Hva kan dette være for noe? Er det normalt?
Jeg ble ganske engstelig, for jeg er så redd for at dette skal ende i en SA. Kjente på livmortappen (klarte ikke å la vær), og den var langt nede og åpen. Før har den vært lukket og høyt oppe.

Hilsen konstant engstelig

Tidl. bruker
24-09-2002, 12:32
Det kan være utflod....

Hos meg kommer utfolden sånn "plutselig", og dermed må jeg skifte truse :uff:
Litt irriterende hvis du nettopp har dusja og hatt på ny truse, men det er sånt som kan skje.

Ang. tappen så har jeg ingen erfaring med den...skjønte ikke bæra av dens "humørsvingninger" før jeg ble gravid heller.

Ta det med ro du, så lenge det ikke kommer frisk blod ut så går det nok greit dette her. Ang. blødninger så er det mange som har det hele svangerskapet, så det kan være vanlig for enkelte det også. Uansett så bør man oppsøke lege ved blødninger, så vet man mer om hva det er som skjer. Nå forsto jeg at du IKKE har blødninger, kun noe som rant ut...jeg nevner det fordi mange blir (naturligvis) kjempeengstelige for at noe er på gang hvis man oppdager blod i trusa...

Lykke til videre i svangerskapet, kjære deg :)

Klem fra Zafir 19+2

Unregistered
24-09-2002, 12:42
Takk for svar :)

Så utflod som plutselig renner ut er normalt da....

Det er riktig at det ikke kom noe blod.

Loppa
24-09-2002, 23:43
Jeg har opplevd det samme som Zafir. Ikke at utfloden har "rent" ut, men å plutselig være våt i trusa. Kjekt å bruke innlegg og alltid ha med skift. ;) Litt ubehagelig, men ikke noe å være urolig for sa hvertfall legen min.

Loppa & Lille Håp, 21+4.

Tidligere bruker
25-09-2002, 17:22
Ja her i gården har truseinnlegg blitt en del av trusa for å si det sånn:p

Amadala

Beate
25-09-2002, 17:28
Slikt skjer hos meg også, ganske ofte. Jeg må ligge mye, og da hender det det renner ut når jeg reiser meg opp for å gå på do eller noe sånt.
Helt normalt, og helt ufarlig!

Beate, 16+1