Vis full versjon : 3 måneder til jul i dag!
For oss som har termin rundt nyttårsaften kan det jo bli en spennende jul. Noen som kjenner noen som har sånne "dumme" bursdager som julaften o.l.? Er det så ille å ha bursdag da som jeg innbiller meg? Satser på å knipe igjen til langt over nyttår, sånn at gullet mitt kan ha sin helt egen dag, men det spørs om jeg har så mye jeg skulle ha sagt hvis hun velger å titte frem litt tidlig.
Jeg gleder meg også masse til jul!!Alle serier på tv nå så er det jo jul jo......Da vil jeg si.jula starter alt for tidlig!!
Men jeg gleder meg kjempe masse til jul.Det blir 1.jul jeg og sambo skal feire sammen og jeg skal gå der med kjempe mage!!
Men jeg skjønner godt at du har lyst til å knipe igjen til godt over nytt år!!Må være litt kjedelig å ha bursdag på de høytidene!!
Kjæresten til søstera mi har bursdag på 31.12.Og det har vist ikke altid vært så gøy nei.Det som var kult når han var liten var at alle "feiret" han sendte opp rakketer og koste seg!!
Det er vel vanskelig å unngå hvis baby vil se dagets lys akkyrat da,men vi får tro at de venter 1 dag eller 2!!
:findag: Klem fra spira og lille vidunder 23+2
Hællæ.....
Må si meg enig med Dere her altså....Gleder meg ille til jul i år , asså...
Enda mer enn vanlig.....
Håper jeg kan få vært litt hjemme i jula, bake litt og pynte å sånn...
Hilsen tjorven og knøttet (21+4)
Hei Annel.
Jeg er født på julaften.. Jeg leser at mange håper at de ikke får barn på julaften,men synes ikke at jeg har tatt noen skade av det.. Det blir vel som alt annet..Man venner seg til det. Kan ikke si at jeg har tenkt så veldig mye over det hverken som barn eller voksen. Det er jo ikke stort man får gjort med det..
Klem,Annika 21+1
Mo & Nurket
25-09-2002, 13:19
Blir første jul for meg og samboeren (Vi møttes i år). Det blir første jul med mage, første jul jeg skal feire i egen leilighet og ikke hjemme hos mams og paps. Første jul med svigersen (som heldigvis er kjempe herlige). Får besøk av foreldrene mine, de kommer i romjula. Og midt opp i alt dette kan lille nurket finne på å ville se dagens lys. Med termin 2. januar så kan jo det fort skje. Verken mams eller søstern gikk over tiden, heller noe før, så jeg tror jo det kan skje meg .HJÆÆÆLP!! Det ble nesten i meste laget å lese alt det der....:p Og alt som skal ordnes til jul da :bryn: :bryn:
Men jeg gleder meg til jul uansett jeg!! Håper jo at lille nurket kan holde seg i ro i mammas mage til nyttårsaften kl 24.00 er passert, men det er jo den lille som styrer det. Har ihvertfall bestemt meg for at jeg ikke skal styre i jula. Svigers og mams får ordne med matlaging og sånt, så skal jeg ligge på sofaen og se ut som en hvalross (hi-hi)
Mo & Nurket
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.