PDA

Vis full versjon : hjelp, hver så snill??

Mokkitrollet
29-08-2003, 23:36
fikk den forferdelige nyheten i dag om at samboer ikke hadde noe spermier i sædprøven.
så i og med at jeg ikke har EL og han ikke sperm er vi jo et håpløst tilfelle..
er det noen her inne som har opplevd det samme??
har ingen idè om hva som skjer nå. han må jo levere inn ny, men hvis den er like dårlig...
er ganske langt nede nå.. føler hele babydrømmen rakner...
:leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg: :leiseg:

Roxy
30-08-2003, 21:51
Jeg har ikke vært borti dette...
Men ville bare ønske dere lykke til...:stakar:
En må tenke positivt når livet er som verst, og ikke miste motet..

Mange klemmer til deg..

Forglemmegei
31-08-2003, 21:48
Huff da.. Ikke akkurat det svaret man ønsker seg!!! Men, ikke gi opp ennå! Det er flere som har fått den beskjeden, men som har levert sædprøve med levende sæd i en mnd tidligere!!! Ikke gi opp før neste sædprøve er levert! Imellomtiden kan han ta Zink og E-vitaminer.. Hvis de finner kun noen få levende neste gang, så har dere gode sjanser ved ICSI forsøk!!! At du ikke har eggløsning er ikke noe problem da..
Skulle det gi positvt utslag ved neste test så kan han fortsette med Akupunktur frem til evt forsøk!

Håper alt ordner seg for dere og at dere får en positiv overraskelse etter neste levering.. Jeg skal krysse fingre!

En stor trøste:stakar: fra meg.

Ps: baby skal det bli uansett! Men på hvilken måte er det dere nå må finne ut!! Prøv å ha den innstillingen, så blir det litt lettere for dere..

Carine
01-09-2003, 13:50
Sier meg enig med Forglemmegei: Håpet er absolutt ikke ute for dere!! Neste sædprøve kan gi bedre resultat, og manglende eggløsning kan man få hjelp for! Jeg hadde heller ikke eggløsning "av meg selv", men fikk god hjelp av èn dobbel runde med Pergotime :D

Lykke, lykke til: Krysser fingre for at du snart er over på SM; jeg ;)

Stor klem fra Carine (27+0)

Ung Frue
02-09-2003, 14:27
:stakar: Sender mine varmeste følelser og klemmer til deg. Krysser fingrene for at du snart er blandt oss! :stakar: