PDA

Vis full versjon : susse vært på kontroll.....(langt)

susse
13-08-2002, 23:00
Hei Jenter !

Min fjerde kontroll idag.....det ble ikke noe morsomt :leiseg:

De siste dagene har jeg hatt mer og mer kynnere, og i går var de vonde !!! Jeg hadde også smerteilinger gjennom magen hele kvelden. Var derfor glad jeg skule på kontroll idag. Jeg går fast hos jordmor som jobber hos gynekolog.
Jeg fortalte hvordan det var og at den lille lå så langt ned at det var stadig trykk nedover. Jordmor tok ultralyd, og ganske riktig, der lå den vesle med hodte pent nedi bekkenet...
:eek:
Jordmor betygget med at den var litt fostervann foran hodet og livmorhalsen. Hun hentet gyn. og han målte livmorhalsen til 3,7 !! puh !!! Helt lukket takk og pris!!!!! :klapp:
Skal ta kontakt på mandag igjen for ny måling.

MEN : alt var bra ellers med både meg og den lille! Livmorstørrelsen har gått fra middels til helt på topp på det grønne feltet. Og nurket hadde vokst masse. :elsker:Hb var 12,3 og blodtrykket 130/82.
Nå skal jeg prøve å ta det med ro så mye jeg kan....har masse energi selvfølgelig...
Hadde samme problemene med storebror, men han lå ikke med hodet ned, så det presset ikke på. Da gav det seg i uke 29 ca. så jeg kan jo håpe på det samme nå !!!

KLem fra Susse:leiseg: og lillebass:baby: uke21

Line
13-08-2002, 23:20
Det var bra at allt sto bra til med den lille i magen din.
Ikke noe morro når ting ikke går helt som det skal.

Lykke til

22+1

Sine
14-08-2002, 00:53
Nei det er slett ikke moro når noe ikke er helt som det bør. Likevel er det godt å vite at vi blir fulgt opp og tatt alvorlig.

Nå som vi er kommet godt ut i svangerskapet kan nok flere komplikasjoner oppstå hos oss, men vi må jo være positive og håpe på det beste. Det er iallefall godt å ha dere her.

Lykke til videre, Susse. Vi gleder oss til julaften!!!

Sine:klem:

K@trine
15-08-2002, 03:51
Går du også på kontroll hos Dr.Smedsrud og Gro? Jeg går der og jeg trives godt med det, jeg synes de er flinke.
Hvis du har lyst så kan du gå inn på www.barnimagen.com. Gå på finn din by og under vår by så er det planlagt et treff til uka. Hadde vært koselig å sett deg der?
Klem fra BigMama 32+1 (sniker fra oktoberklubben):findag: