PDA

Vis full versjon : Kynnere i hele natt.......

Amasone
24-09-2002, 15:00
I går kveld gikk jeg og la meg i 12-tida, og våknet i 3 -tida av at jeg hadde vondt i magen. Klumpen turnet inni som aldri før, men kynnerne var blitt vonde. Kjentes ut som middels sterke menssmerter. Det underlige var at de ikke ga seg. Jeg var oppe 2 ganger, og da kjente jeg ikke noe til dem, men straks jeg var tilbake i horisontal stilling begynte de igjen.

I en bok jeg har, står det at hvis det kjennes ut som menssmerter, men at de ikke kjennes når du er oppreist, så er det helt sikkert kynnere, og ikke veer.

Først i 7-tida var det hele over. Da var jeg ganske sliten og trett. Vurderte å ringe fødeavdelinga, men fant ut at jeg skal se det an. Hvis det blir likedan i ettermiddag når jeg sover en stund, eller i natt, så tror jeg kanskje at jeg skal ringe føden for å be om en sjekk.

Flere enn meg og MøreMia som opplever slikt for tiden?

Hilsen Sliten Amasone 34+1:gal2:

MøreMia
24-09-2002, 15:08
Huff Amasone, vet hva du går gjennom akkurat nå!
Selv valgte jeg å gå på jobb, og er i fin-fin form! Tenkte jeg skulle avvente med den legetimen, får se hvordan jeg blir utover dagen.
Har det likedan som deg, det er faktisk verst når jeg slapper av, ikke så ille når jeg står eller går...
Ring og snakk med jm dersom det er noe du er usikker på. Hun er der for deg og det gjør veldig godt å snakke med henne.

:stakar: Mia

Lyset
24-09-2002, 15:11
Heisann Amasone
Jeg har også begynt å få kynnere som gjør vondt. Jeg må virkelig konse for å puste meg gjennom dem. Og vi har termin på samme dag:) Jeg vet at det er kynnere, for jeg har prøvd å reise meg når de blir skikkelig ille og da går de over nokså raskt.............de blir i allefall ikke værre.

Amasone
24-09-2002, 20:24
Alt er ok. Fikk innvendig ultralyd og ctg registrering. Det er kynnere jeg har, men menslignende smerter nederst i magen kunne tilskrives bekkenløsningssmerter. Jeg skulle bare ta kontakt igjen, hvis de ble verre.

Fint å føle seg tatt vare på. De er så snille og flinke på sykehuset i Namsos , altså!

Hilsen en mer beroliget Amasone:findag: