Amasone
24-09-2002, 15:00
I går kveld gikk jeg og la meg i 12-tida, og våknet i 3 -tida av at jeg hadde vondt i magen. Klumpen turnet inni som aldri før, men kynnerne var blitt vonde. Kjentes ut som middels sterke menssmerter. Det underlige var at de ikke ga seg. Jeg var oppe 2 ganger, og da kjente jeg ikke noe til dem, men straks jeg var tilbake i horisontal stilling begynte de igjen.
I en bok jeg har, står det at hvis det kjennes ut som menssmerter, men at de ikke kjennes når du er oppreist, så er det helt sikkert kynnere, og ikke veer.
Først i 7-tida var det hele over. Da var jeg ganske sliten og trett. Vurderte å ringe fødeavdelinga, men fant ut at jeg skal se det an. Hvis det blir likedan i ettermiddag når jeg sover en stund, eller i natt, så tror jeg kanskje at jeg skal ringe føden for å be om en sjekk.
Flere enn meg og MøreMia som opplever slikt for tiden?
Hilsen Sliten Amasone 34+1:gal2:
I en bok jeg har, står det at hvis det kjennes ut som menssmerter, men at de ikke kjennes når du er oppreist, så er det helt sikkert kynnere, og ikke veer.
Først i 7-tida var det hele over. Da var jeg ganske sliten og trett. Vurderte å ringe fødeavdelinga, men fant ut at jeg skal se det an. Hvis det blir likedan i ettermiddag når jeg sover en stund, eller i natt, så tror jeg kanskje at jeg skal ringe føden for å be om en sjekk.
Flere enn meg og MøreMia som opplever slikt for tiden?
Hilsen Sliten Amasone 34+1:gal2: