Vis full versjon : Aktiv tass i magen
Snoopyjenta
24-09-2002, 17:40
Jeg har kjent liv i magen i mange uker nå, men i den siste uka har det tatt helt av!:klapp:
Før kjente jeg det bare når jeg lå på ryggen og slappet av, nå kjenner jeg det hele tiden. JIPPI!
Pappaen er strålende fornøyd siden han også får kjenne tydelige spark nå. Før ble han helt:gal2:når jeg sa at jeg kjente spark, og han ikke kunne kjenne noe utenpå bollemagen..hihi.
Hvordan er aktiviteten hos dere?
Det er veldig varierende hos meg!!Blir til tider redd jeg for det kan gå så lang tid i mellom!!Kjenner spark mest når jeg ligger rolig å kjenner etter!!Men jeg kjenner det veldig godt når jeg skal sove om natten!!Da er det helt sirkus der inne og da kan du tro vi koser oss!!Både jeg og :bryn: Syns det er så koselig!!Og han kjenner det jo utenpå så da ligger vi der hganske lenge å bare kjenner og snakker med :baby: !!
Er kjempe koselig!!
:findag: spira og lille vidunder 23+2
Jeg kjenner masse liv hver dag og det er kjempe herlig !! :D
Litt rolig på formiddagen, men utover ettermiddagen og kvelden er det fullt kjør !!! :klapp:
Sambo har kunnet kjenne liv i ca 14 dager nå.
Loppa & Lille Håp, 21+3.
Livat ja!!! Blir nesten litt gal til tider, men må innrømme at uansett er det deilig å kjenne at krabaten baksler seg rundt der inne.
Har vært mest aktivitet om kvelden (når jeg legger meg...) tidligere, men nå er det stort sett aktivitet hele dagen... Både sambo og yngste barnet har kjent.
I går var det ekstra livat da vi satt nede og så på TV - jeg ble bare liggende og le på sofaen - lille Em bakslet rundt, det så nesten ut som en scene fra Alien...:bryn:
Marielle
24-09-2002, 20:05
Her er det også full fart. Han bruker å hilse på meg om morgenen i bilen på vei til jobb - da har jeg god tid til å tenke på han. Og så melder han seg med jevne mellomrom utover dagen, særlig når jeg sitter litt rolig og stryker meg over magen. Jeg kjenner alltid sparking etter at jeg har spist. Om kvelden er han ofte hyperaktiv, så det er litt vanskelig å legge seg til å sove.
Mannen min har hånda på magen min så ofte han kan, så han kjenner sparkingen mange ganger hver dag. I helgen fikk også stesønnen min på 11 år kjenne på magen. Han ble helt fascinert - det var tydelig at han plutselig følte at han fikk en liten bror. Hele helgen gikk han rundt og snakket om lilleboren - lurte på om han sparket nå, og om han kunne høre stemmen hans osv. Veldig koselig. Var med på fotballkamp med stesønnen min på søndag, og da han scoret mål (sesongens eneste) så sa han til alle kompisene at det var lillebroren hans i magen min som brakte lykke! Små gutter er herlige - og snart har jeg min egen.
Marielle og Lykkeliten 23+5
Aktivt her også!
Kjenner "heisann!"-spark rett som det er.
Sosialt og hyggelig!
Hallo....
Her det det litt forskjellig fra dag til dag, noen dager kjenner jeg mer enn andre...
Sambo har i allefall kjent liv på utsiden, og det var jo rimelig stort...
skal vel være glad hvis ikke nurket er for aktiv der inne, jordmor sa nemlig at det ofte gjenspeiler seg med hvordan de blir når de kommer på utsiden!!!!!
Hilsen tjorven og knøttet (21+5)
Mo & Nurket
25-09-2002, 12:31
Det er stadig små hilsner og store hilsner fra lille nurket. Og jeg gleder meg like mye hver gang. I går drev nurket tydeligvis å trente til å bli en kommende storstjerne innen turning. Det var rabalder i flere timer i strekk! Satt og småhumret litt for meg selv på toget!:elsker: Fra å ha vært aktiv med å teste ut blærekapasiteten min, har h*n nå gått over til å sjekke om ribbena mine er noe tess. Gjør heldigvis ikke vondt ennå :p :p
Klem fra Mo & Nurket (25+6)
Varierer i løpet av dagen, og fra dag til dag, synes jeg. Ikke funnet noe fast mønster ennå. Kan gå noen timer mellom hver gang jeg kjenner noen dult. Av og til tar han helt av, føles ut som om han ommøblerer der inne! :D
Om kvelden er det nesten alltid livat. Som anme har jeg også den siste tida merket at han har en favoritt sovestilling. Legger seg på tvers lengst oppe i livmora, med ryggen mot ribbena mine. Ofte kjenner jeg at han "klatrer" oppover når det er leggetid. Ganske søtt egentlig...;)
Sala 24+1
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.