Vis full versjon : Truser...
Snoopyjenta
24-09-2002, 17:44
Jeg har kjøpt meg noen mammatruser, både vanlige- og strektruser, på H&M. Disse dekker kulemagen, og er kjempegode synes jeg. Spesielt når jeg har på meg "mammagodbuksa" mi.
Andre som bruker/har prøvd mammatruser?
jeg har også kjøpt meg 2 mamma truse på hm..............eneste problemet var at jeg var i "ammetåke"og glemte å se på str
Og da hadda jeg tatt str 46-48 og den var ganske så VELDIG stor:o Kan bruke den som bh i samme slengen!!!!Men det var heldigvis bare den ene så den andre var rett str og jeg syns det er veldig godt å gå i!!Kansje ikke så sexy,men,men!!!!
Klem fra spia og lille vidunder 23+2
Jeg har ikke begynt å bruke mammatruser ennå, men det blir vel kanskje ikke så altfor lenge til. Noen av de vanelige trusene begynner å bli litt ubehagelige å gå med, men det går greit så lenge jeg "ruller" de helt ned. (Noen som skjønte hva jeg mener??) :)
Loppa & Lille Håp, 21+3.
Snoopyjenta
24-09-2002, 18:21
Jepp, skjønte hva du mente!
SEXY er de ihvertfall ikke nei. Flirte godt da jeg så meg i speilet første gangen:D :D. Men hva gjør vel det, så lenge de er behagelige?:findag:
Jeg har prøvd mamma-stringen fra H&M... Utrolig ulekker, men supergod!!!
Har "vanlige" mammatruser også, men liker dem ikke så godt.
String i vanlige størrelser ruller seg ned av seg selv, og det er jo ikke behagelig å miste trusa hele dagen!!!
Var forresten på Kapp Ahl i dag, og kjøpte meg en boxer-type i XLNT-serien. Kjempegod!
.....mamma string?! SUPERT!! Jeg så for meg at jeg måtte kjøpe bestemor sloggy'er jeg!
Senest i går da jeg kom hjem fra jobb måtte jeg bare løpe inn for å ta av meg trusa....den hadde strammet helt forferdelig hele dagen!!
-Zuzie
som skal løpe av gårde for å kjøpe truser;)
Sverger til de usexy mammatrusene!
Har vel en 10 stk fra sist svangerskap, flittig i bruk!
Det er så godt at de ikke strammer!!
Lillegull
25-09-2002, 12:24
gjør meg faktisk ganske ilter!! Jeg vil gjerne ha string-truser, men det mååå da gå ann å lage dem litt lekrere enn i hvit bomull som på HM??? Eller sånne lyseblå og babyrosa i bomull med diger strikk i livet? Herregud, det er da ikke vi som er blitt babyer selv om vi har en i magen! Jeg har kikket og kikket på truser og alt som finns for gravide er utrolig ulekkert spør du meg! Måtte da gå ann med litt finere materiale, og litt kulere farger og litt finere design! Grrrr! Kjøpte igår min første hvite stringtruse på HM, må innrømme at den er behagelig, men viser meg IKKE for kjærsten i den! Hadde vært fint å kunne føle seg litt mer fin i undertøyet også....
Hilsen L, som tross alt må flire litt av seg selv og dette utbruddet....
;)
Hei jenter....
har ikke kjøpt mamma-truser enda, men kan love at det ikke blir lenge til..
De gamle graver seg nemlig ned i flesket på siden...Ytterst ubehagelig!!!
Slapp av jenter, det er ikke noe som heter usexy når vi er gravide..vi er bare vakre, da jo.....
Hilsen tjorven og knøttet (21+5)
Hei
Nei jeg ikke prøvd mamma truser å håper å slippe det. Har nemelig undertøysdilla, og synes de er helt forferdelig å se på.:sint:
Håper jeg kan forsette å bruke mine truser så lenge som mulig. Bare ruller de litt ned. Det går veldig fint.
:klapp:
Så godt å se det er flere som tenker som meg; Jeg går med mamma-truser - fordi de er komfortable å ha på seg. Det er meg revnende likegyldig om de er rosa, hvite eller oransje med lilla elefanter på - er de gode, så bruker jeg de ;) Og dette med å ikke kunne vise seg for kjæresten sin i "ulekkert" undertøy... Vel, det er vel andre ting som bekymrer mer mer her i verden, for å si det sånn...
Hilsen enda en som ikke orker stringtruser av den enkle grunn at de er "ekle" å ha på seg,
Mo & Nurket
26-09-2002, 12:24
Nine - hvis du synes string truser er ekle, så har du helt klart ikke prøvd de riktige trusene. Trusene mine merker jeg ikke at jeg har på meg en gang, og det er kjempedeilig!! De har ingen stramme strikker noen plass, så selv med voksende mage merker jeg dem ikke. Håper jeg kan bruke dem så lenge som mulig!!
Mo & Nurket
Lillegull
26-09-2002, 13:33
Flott at mange trives i rosa HM-mammatruser (eller truser med elefanter på). Men det må jo være på sin plass å få si at med så mange gravide kvinner som det finnes- så er det merkelig at det ikke finnes et bredere utvalg sånn at vi som ønsker oss noe annet kan få velge det!
Litt sår over innlegget til Nine som jeg i min gravide tilstand tok personlig; Jeg er kjempestolt av magen min og viser meg gjerne naken på hjemmebane, men i hvit, diger HM-mammatruse; sorry -kjærsten min får ikke se meg i den - sånn er det bare. Jeg skal gå og kjøpe meg en kul boksershorts i stedet (som han kan få se meg i!)- men når det er sagt- det er faktisk andre ting som også opptar meg mer her i verden. hehe--- som feks. at denne kjærsten min kommer hjem imorgen (uansett- mammatruse elller ikke!!) og jeg gleeeeder meg så veldig!!!! JIPPIII!!!
:elsker:
Det ser ut til at jeg får støtte meg på CT's evne til å ordlegge seg i denne saken; Hun får sagt det jeg faktisk mener; Etter snart 10 år sammen er ikke store mamma-truser lengre noe man bekymrer seg sånn over - man har sett hverandre i langt verre situasjoner og kreasjoner... ;) Men samtidig føler ikke jeg meg heller spesielt sexy i sånne truser, så jeg drar de ikke akkurat på meg det mål for øye å forføre mannen - da velger jeg noe mindre komfortabelt :)
Lillegull; Det var slettes ikke meningen å fornærme noen her ;) Hormonene raser og da er det lett å ta ting til seg - jeg vet... Jeg skjønner poenget ditt - kanskje du nå skjønner hva _jeg_ mente også? :)
Mo&Nurket; Jeg har prøvd mange ulike størrelser og fasonger, men kan ikke bli fortrolig med disse string trusene... :D Selv om jeg har skjønt at jeg er omtrent den eneste som ikke bruker dem nå for tiden... Søsteren min forstår meg heller ikke, for å si det sånn! Takke meg til en litt stor og god boxer-type-truse... De er gode de ;)
Lillegull
27-09-2002, 13:59
Ja, hormonene er litt spinnville om dagen! Skjønner jo godt hva dere mener, saken føles litt anderledes for meg som ikke har sett kjærsten på leeeenge og som så veldig gjerne vil være fin for ham når han kommer hjem!!:hjerter:
Jeg tror man blir litt mer forfengelig av å se hverandre sjelden. Men nå blir det godt å få Mannen hjem og inn i hverdagen igjen, gjett om han skal få klappe mage, kjenne etter spark og kose med meg og baby!!!
Til Nine: Jammen bra du ser sammenhengen m/hormoner - noen ganger fatter jeg ikke hvordan det er muuuulig å bli så nærtakende som jeg er for tida! Klem til deg ---ferdig m/trusediskusjonen og god helg!!
:mervink:
Slenger meg på hormon-bølgen. Fort gjort å ta seg nær om dagen, gitt! Etter å ha vært med på en fødsel, er ikke mammatrusene det verste jeg forestiller meg i... Og som det sies - etter noen år sammen går ting seg til og man er kanskje ikke så nøye på hva man ifører seg når komforten settes i hovedsetet, ikke de hete stevnemøter!
Jeg har kjøpt vanlige stringtruser på KappAhl, men store i størrelsen og av kipeste slappe kvalitet. De klemmer ingensteder og er fortsatt mange ganger mer sexy og behagelig enn mamma stringen til H&M (har prøvd en av den), eller andre mamma truser.
Tror jeg betalte 25 kr for en 3 pack, passer meg utmerket!
Marian og "lille krible"
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.