Vis full versjon : Problemer på SM!
Etter at dette nye matforumet kom her på SM, så har jeg fått litt "problemer".
Hver gang jeg skal inn på en ny side/innlegg så får jeg denne meldingen:
ERROR!
A runtime error has occured. Do you wish to debug?
Line: (Forskjellig fra innlegg til innlegg)
Error: "Win2" is null or not an object.
Dette er meget irriterende. Er det flere som har fått dette problemet?
Det kom plutselig etter at det nye forumet kom.
Har ikke hatt dette problemet før.
Hvis jeg skal snakke med en moderator om dette, hvem skal jeg kontakte? (Dere er så mange ;) )
Jeg har også litt problemer ja. Men får stort sett opp meldingen: Siden kan ikke vises... Finner ikke server osv..:uff: Helt håpløst til tider, skjønner ingenting. For det skjer kun når jeg er inne på SM:???: Hvis det er noen som har peiling på hva dette er, hadde det vært veldig ålreit for å si det sånn:D
Innimellom på kvelden kan SM sidene være veeeeeldig trege. Så trege at jeg bare gir opp (og jeg har bredbånd), går fra maskinen og kommer tilbake noen minutter senere.
Dette er nok pga stor pågang på serveren hvor SM sidene ligger, og da kan det føre til at man får melding om at siden ikke kan vises, finner ikke server etc.
Men den feilen til deg Elvissa: den forekommer bl.a. når siden har kode den vil kjøre, men det er en feil i den. Det kommer derfor forespørsel om du vil "debug" (som du selvsagt ikke vil). Dette problemet har ikke jeg, verken før eller etter matforumet dukket opp. Syns det er rart at kun du får det (hvis det ikke er flere da), er det feil på siden burde alle få opp den meldingen... :gal2: :???: Rart.
21+4
Andrea_mor
04-09-2003, 19:22
Jeg har heller ikke problemer med det du har Elvissa, men som Nurket sier, så er SM tregt noen ganger.
Synes Nurket forklarte det bra jeg:kidoki:
:mervink:
21+2
Opprinnelig melding fra Eivissa
Etter at dette nye matforumet kom her på SM, så har jeg fått litt "problemer".
Hver gang jeg skal inn på en ny side/innlegg så får jeg denne meldingen:
ERROR!
A runtime error has occured. Do you wish to debug?
Line: (Forskjellig fra innlegg til innlegg)
Error: "Win2" is null or not an object.
Spurte min datakyndige sambo om dette. Han sier at det mest sannsynlig har noe med Java-script på den aktuelle siden å gjøre, i kombinasjon med din Web-leser. Det du kan prøve på i første om gang er å oppdatere web-leseren din.
Håper det får orden på det hele.
:mervink: Hampus (13+2)
snusmumrikken
04-09-2003, 23:51
Hadde samme problem som deg Eivissa, og det er nok som Hampus sier at det er en feil i java-scriptet på siden. Jeg har nettopp installert programvaren her, og alt er så oppdatert som det kan bli, så det var ikke problemet hos meg. Det jeg gjorde, var å fjerne feilmeldingen... Gå inn på Verktøy - Alternativer for internett. Velg fanen med avansert, og bla deg nedover til "Deaktiver feilsøking i script" (den står ganske langt nede, under visning). Som sagt, fjerner symptomet, men ikke problemet (hva nå enn det måtte være...)
Håper dette var til hjelp
mumrik
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.