PDA

Vis full versjon : Holder jeg på å bli syk eller noe slikt?

Ceni
05-09-2003, 20:25
jeg har følt meg ganske guffen de siste dagene, og har i tillegg hatt litt magesmerter helt nederst i magen i tillegg til kynnerne. på toppen av det hele så sover jeg hele tiden. I natt la jeg meg klokka 2, hadde da vært våken i 13. timer og sov til 11. og på ettermiddagen sov jeg to timer og nå er jeg dautrøtt igjen.
ingen mat smaker, og ikke har jeg lyst på noe. føler meg litt som jeg gjorde i begynnelsen av svangerskapet...
holder jeg på å bli syk eller noe slikt??

glad
05-09-2003, 21:35
Husk på at under svangerskapet blir alt flytta fra sin vante plass.
Magesekken blir skvisa, lungene og hjertet.
Jeg kan av og til merke at jeg blir litt småkvalm, og mister matlysten helt.
Og det med soving- ja der kjenner jeg meg igjen. Jeg gjør ikke annet enn å sove. Men det blir jo mindre søvn på oss etter at babyen er født...så sov mens vi kan!!!:o zzzzzzzz

krinoline
05-09-2003, 22:20
Skriver under på den -sov godt ;)

Athiqa
06-09-2003, 09:19
Tipper at kroppen din bare begynner å klage litt jeg:( :)
Selv er jeg fortsatt i ok form, men jeg kjenner at det begynner å ta litt på med de ekstra kiloene ( både fysisk og psykisk:uff: ), og kynnerne er mere slitsomme, samt at jeg er MYE trøttere og sover MYE mere enn tidligere i svangerskapet.

Det er nok bare naturens prosess det her Ceni;)

Sweet Candy
06-09-2003, 18:31
Ja, det er nok kroppen din som klager litt :). Her i gården har jeg nå vært kvalm og ekkel i form en stund. Tror det er fordi tarmer og alt blir helt klemt. I tilleg har jeg nå vondt i hoftene og ryggen av og til..... Spes. hvis jeg står og går. Magen klemmer også en del på eggstokkene, og jeg har en ganske stor cyste på den ene (5,5 cm), så det kjenner jeg godt nå. Håper at den ikke sprekker, har hørt det er dødsvondt!