PDA

Vis full versjon : nå ORKER jeg ikke mer virus mailer

Iset
06-09-2003, 22:47
sitter og sletter minst 150 mailer daglig, bare sånn "re: wicked screensaver" og " do u want a bigger penis" osv, bare sånn drittvirus mailer. de gjør ingen skade så lenge jeg ikke åpner dem men sletter dem med en gang, men jeg ORKER ikke sitte å slette på 200 mailer hver eneste dag!!!!
det begynte når det viruset kom for en uke eller to siden, der halve Norge ble angrepet, men det tar jo aldri slutt.
er det noe å gjøre, eller må jeg få meg ny mail adresse?

Iset 29+1

Andrea_mor
06-09-2003, 23:00
Få deg en ny e-mail adresse du!
Hvilken er det du bruker nå da?
Hotmail?

Iset
06-09-2003, 23:01
Opprinnelig melding fra Andrea_mor
Få deg en ny e-mail adresse du!
Hvilken er det du bruker nå da?
Hotmail?

nei online.no
på hotmail er det jo gratis virus filter, så jeg kan jo få en mail der. i motsetning til TeleHOR som skal ta penger for ALT!!!!!!

Thalia
06-09-2003, 23:27
i motsetning til TeleHOR som skal ta penger for ALT!!!!!!

He-he, enig med deg. Telehor ringte meg her om dagen og krevde hundrelapper for å la mannen min stå oppført i telefonkatalogen. Abonnementet står på mitt navn, og du må da skjønne at ektefellen må betale hundrevis i tillegg for å få stå oppført!!! :bonk:

Athiqa
07-09-2003, 00:07
Iset: For det første... bli kvitt telenor. Livet er enklere uten!:p
For det andre.... så kan du få ny online adresse også.
Antageligvis så har mailadressen din kommet i omløp ett eller annet sted...:???: :bonk: :uff:

Selv bruker jeg outlook...med hovedadressen min.
Og så har jeg knyttet opp hotmail adressen min der jeg får tusenvis av de samme mailene som deg....

---------og NEI, JEG har ikke behov for større penis:p :p :p
Så dritt mailene min ekommer i en egen boks hos meg...og den sletter jeg bare en gang for dagen...

Ta en tlf ( for det er såååå lett, det vet jeg alt om....) til telenor, og be dem om en ny mailadresse, og reserver deg mot all reklame også fra telenor.... så slipper du gjerne unna hele skiten...

Tiili
07-09-2003, 00:19
Hehe, flere som kaller dem for Telehor altså? ;)

Ta å få deg en ny online adresse du, siden det ikke slutter å komme! :)

Isemor
07-09-2003, 00:55
bank i bordet..her er det ikke kommet noe virus mail..... har og ett ypperlig norton program som behandler maskinen for innmail hele tiden.... var plaget med mye virusmail før..er no herk:sint:

Klem fra Isemor 32+2

Loop
07-09-2003, 10:13
Har du først havnet på listene til de som sender spam, er det lite annet å gjøre enn å få ny adresse. Pass på at adressen din inneholder noen tegn eller tall, slik at maskinene deres ikke finner deg på nytt ved å søke alfabetisk.

nurket
07-09-2003, 10:40
Du burde hatt et antivirusprogram som stopper slike virusmail.

Jeg hadde heldigvis aldri noe problem med det viruset som attakerte Norge for litt siden.

Det ble gjort en test for ikke så lenge siden i VG der resultatet var at Symatec har den beste antivirusprogramvaren. Norton havnet på 5plass? tror jeg det var.

Man kan laste ned programvaren for å prøve den, men etterhvert så må man kjøpe den dessverre. Hvis man ikke kjenner noen som har programvaren på cd allerede da.

22+0