Vis full versjon : Liv!!!
Tidl. bruker
13-08-2002, 23:28
Jeg har begynt å kjenne liv:klapp: er sikker i minn sak:eek: . Så ikke prøv å si at det er noe annet:leiseg: . Er ikke lysten på å si det til noen ennåhvem vil tro meg:uff: .
Sist jeg gikk gravid kjente jeg det i uke 13-14.:klapp: Så jeg vet hva jeg snakker om:p .
Ellers så er det en herlig viten å kjenne :baby: sparke.
Ikke si at jeg er :gal2: , for jeg vet hva jeg snakker om!!!
:findag:
Så moro da:)
Skal ikke si at det ikke er det du kjenner jeg, aner ikke hvor langt på vei du er heller?
Det eneste jeg har blitt fortalt av en spesialist på fostere nå nettopp, er at det er umulig å kjenne noe liv før fosterposen rundt fosteret (altså den som er INNE selve FOSTERSEKKEN), har klappet sammen, noe som skjer i uke 12 hos alle.
Fikk også beskjed om at jeg nok kom til å kjenne liv ganske rett etter at disse sekkene har klappet sammen, siden jeg har to krabater som turner inni der:)
Cazandra
14-08-2002, 01:29
Hei!
Sist kjente jeg det 16+6, stemte på 17-19.
Hvor langt på vei er du? Når er terminen? :)
Morro da :)
Som Beate sier, så er det umulig å kjenne noe før 12-13 uker. De er jo også så bittesmå, og med fostervann rundt, er det teknisk umulig. Men jeg vet jo ikke hvor langt du er kommet nå da ;)
Hormonene kan også gjøre at det bobler litt i magen, og det kan jo faktisk kjennes ut som de første bevegelsene, selv om det ikke er det....
Men det er herlig å kjenne liv :p
Lykke til videre!
Tror jeg kjente liv rundt uke 17 sist.
Håper på liv tidligere denne gangen. Noen erfaringer med når en kan vente liv 2 gang? :???: :???:
:mervink: til dere alle!!
:findag:
Lonestar
14-08-2002, 18:27
Jeg kjenner også "liv"!
Er bare luftbobler eller no sånt da - men jeg kan jo late som..:gal:
Gleder meg kjempemasse til å kjenne baby'n, er så utrolig utålmodig!:bonk:
Rart det der, at det er en som driver og turner inni magen min uten at jeg kan kjenne det enda.
*glede seg masse masse*
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.