Vis full versjon : merkelig følelse, noen som vet???
når jeg setter meg litt opp mens jeg ligger, altså som om jeg tar en halv sit-ups, så kjenner jeg en stor litt avlang HARD klump oppfor navlen. kjennes ut som hodet til babyen, men er litt avlangt liksom.
mannen min kjente det og, og trodde det var ungen. men er det det? for når jeg legger meg helt flatt igjen så forsvinner det mer.
og det er der hver gang jeg setter meg litt opp. har prøvd mange ganger for å se om det er der, og det er det hver eneste gang. begynner å tvile litt på om det er ungen. noen som vet?
Iset 29+2
Har vel egentlig ikke peiling, men min mage får også en sånn form når jeg setter meg opp fra liggende stilling. Virker som om magemusklene møtes der, og det forsvinner med en gang igjen.
Er ikke sikker på hva det er jeg heller, men kan det kanskje være ryggen til barnet, siden det er litt avlangt?!
Knuffels
07-09-2003, 21:48
Magemusklene "deler seg" visstnok på en eller annen måte når en er gravid...vet ikke helt hvordan det fungerer, men det er sannsynligvis musklene som lager denne bulken, og ikke bebisen!
helleksm
07-09-2003, 23:30
Vet heller ikke hva det er, men min mage blir også sånn...
Ja, egentlig vet ikke jeg, men jeg har ei venninne som var veldig godt trent (aerobic-instruktør), hun fikk tvillinger, og magemusklene delte seg faktisk HELT. De sleit i to! Hun hadde SVÆR mage!
Mamarazzi
08-09-2003, 06:00
Kanskje det er der magemusklene møtes igjen? :latter: :latter: :latter:
Har en sånn en jeg også *hoho*
rarelillemeg
08-09-2003, 08:51
Det er nok magemusklene som deler seg, så "innmaten" din tyter litt ut. Og ikke babyen i seg selv. Når musklene har delt seg sånn skal du IKKE ta sit-ups lenger! Det begynner øverst, og de deler seg hele veien ned etterhvert som magen vokser seg stor og uhåndterlig. Vri deg over på siden når du skal løfte overkroppen, sving bena ut til siden over kanten på sengen/sofaen når du skal reise deg osv.
oki:) takk for svar. nei jeg tar ikke sit ups i det hele tatt jeg, jeg bare skulle "vise" hvordan det var, at jeg kjente det når jeg reiste meg litt opp, akkurat som sit ups:)
klem Iset 29+3
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.