Vis full versjon : Brun utflod, er det farlig???
Jannemor
07-09-2003, 23:00
Idag er jeg 6+1, og fikk før idag brun utflod, med en merkelig lukt (sorry ekle detaljer..) Er dette vanlig?? Kan jeg ha mistet babyen?? Er det noe galt?? Er småredd akkurat nå, så om noen har peilig setter jeg pris på svar..
Hilsen Jaanemor :???:
hei..vet ikke akkurat hvorfor du blør men..hvis man evt har hatt sex kan jo blødninger forekomme...men hvis du blødningene gir seg..går det sikkert bra men har du smerter eller det er klumper eller blødningen blir større eller hvis du er beskymra ville jeg ha tatt kontakt med legen din...håper at det går bra med deg ....:stakar:
Brunt er som regel ikke farlig. Særlig er det vanlig i de første ukene...jeg hadde med nr.1 i 9 uker.
Men friskt blod kan bety problemer. Ring til legen din og få en time så fort som mulig. Det er ikke gøy å gå rundt og være urolig. Kan hende at du kan få en UL-undersøkelse kjapt også.
Lykke til.
Jannemor
08-09-2003, 16:19
Tusen takk for svar begge to!
At du har opplevde noe av det samme Ing var veldig beroligende! Skal til legen imorgen og ta prøver og sånn ting, så da skal jeg spørre om ultralyd også! Det er fint å ha denne siden så jeg kan få svar på vanskelige spørsmål!!
:findag:
Jannemor
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.