PDA

Vis full versjon : Små søte føtter

Lonestar
25-09-2002, 00:48
Jeg har også vært på UL i dag (uke 16). Var en liten en som var langt fra medgjørlig inni der, så lite medgjørlig at selv ikke legen fikk sett alt hun skulle. Greit for meg, da er vi sikra enda en UL, får jo allerede hver 4 uke.:D
Tror ikke lillingen vår likte å bli vekt, så h*n romsterte noe fryktelig (så mamma kjente det bedre enn noen gang før), og la seg til slutt i en sånn stilling at legen bla. ikke fikk sett på nyrene, samt en del andre ting hun gjerne ville se.
På et tidspunkt vifta h*n med armene over hodet, sparka med beina og lukte opp og igjen munnen noen ganger, så ut som det var en som lo hysterisk av sin egen lille spøk.:latter:

Fikk med noen bilder da, og bare måtte dele dette.
:hjerter:Se på de herlige små føttene da!:hjerter:
Får ikke nok av dette bildet, har lyst å spise dem opp asså, deilige små babyføtter..:mhmm: :nam:

tigern
25-09-2002, 11:17
Skjønner godt at du ikke kan legge det fra deg ja : o) Jeg fikk film fra min UL med nr 1, og det var også HELT TOPP! Den ble spilt en del ja :D Besøkende måtte se om de ville eller ei :)

Gleder meg så til det er min tur!!! JEG VIL OGSÅ SE BABYEN MIN!!

:klem: fra tigern 13+4

Beate
25-09-2002, 23:05
Åh, hærlig:)

Da vi var på ul på fredag, tok gyn' bilde av føttene på den ene. Søtt å se på!

Beate, 16+1

anita
26-09-2002, 00:00
Det var noen søte små føtter:hjerter: :hjerter:

Nusse
26-09-2002, 15:10
Helt rørende å se, Lonestar!
Så herlig å vite at den lille der inne er sprell levende, på tross av alt dere har gått gjennom. Selv gleder jeg meg veldig til UL om to og ei halv uke, da er vi 19+3. Så babyen da jeg var 12+3, og det var helt fantastisk! Små armer og bein - et lite minimenneske - som lå og sprellet der inne.

Håper du er over det verste!!

I dag er vi 16+6:klapp: :klapp: :klapp: