PDA

Vis full versjon : Litt ekkelt spørsmål!

Hege72
13-08-2002, 23:49
Hei!
Dette spørsmålet hører kansje hjemme på Pinlige spørsmål, men jeg tar det her i stedet!(Har inntrykk av at det er flere som svarer her.)

Jeg har fem dager igjen til terminen, og får en følese av at det revner litt inne imeg:uff:

Dvs. plutselig så kommer det en "skrape" eller "revne" følelse inne i livmora:eek: Litt vanskelig å beskrive, men det kjennes ut som om jeg revner litt! Første gangen dette skjedde var på fredag, og jeg hylte ut. Jeg skvatt! Ikke vondt.. men det første jeg tenkte på var at nå begyner det å åpne seg!

Noen andre med liknende erfaringer??:blush:

Jeg har jo født en gang før, men kan ikke si at jeg husker dette!

Klem fra:blush: Hege

Preggy
14-08-2002, 00:06
Jeg kan ikke tro at du revner der inne, det kjennes sikkert bare sånn ut!:) Jeg kjenner også at det stikker, som med kniver der inne, en skikkelig ekkel følelse.....
Bare tenk alt som sikkert begynner å forberede seg der inne! Barnet glir sakte neover, livmortappen blir bløtere, for så å forsvinne, og så får jo noen åpning flere uker før fødselen setter i gang!!

Gleder meg til h*n kommer ut!

Hege72
14-08-2002, 00:14
Ja, det er vel kansje det som skjer...:uff:

Jeg er så klar for å føde nå, at jeg kjenner etter hvert eneste lille symptom på at noe skulle være på gang!!!
Men det ser nok ut til å vente på seg:p

Takk for svar i hvertfall:vink:

Klem Hege T-5

Linda1
14-08-2002, 03:36
Det er nok noen nerver som kommer litt i klemm, og da kan det føles sånn.
Det er jo mange ømme punkter i kroppen vår-også magen. Og nerme terminen begynner det jo å presse både her og der :(

Lykke til!

Anne M
14-08-2002, 13:10
Har hørt at det kan være barnets negler som skraper på innsiden?

Anne M 33+5

Hege72
14-08-2002, 13:18
Takk for alle svar!

Denne følesen er på en måte utenfor livmora.. Inne i tissen:blush:
Kjennes ut som noe revner inne i skjeden!

Jeg skal til legen i dag.. Får be han ta en liten titt:p

Klem Hege