Vis full versjon : Er det abre meg som er rar? eller?
Bare lurer på.... Man ser ikke at jeg er gravid ennå. Tror jeg... Men jeg måtte pakke vekk de fleste buksene mine for 14 dager siden jeg!! De strammet så ubehagelig over magen. Er ikke det tidlig da? Eller kan jeg smile pent til de som "mobber" meg, og si at det er helt normalt!!
Hvordan har dere andre det? Har dere måttet pakke vekk olabuksene ennå??
Hilsen Solmaa (7+5)
tvilling75
25-09-2002, 03:41
Joda, jeg har måtte pent pakke vekk nesten alle buksene mine. Enda jeg har gått ned nesten tre kg siste to ukene. Er veldig ubehaglig at det strammer også.
Var ute i dag for å prøve nye bukser. Ikke enkelt. De på H & M var kjempestygge, og i vanlige butikker ble størrelse 38 for langt i bena og for vidt rundt baken. Ikke enkelt gitt.....
Mvh Hege 8+5
:findag:
Jeg har nå kapitulert og rota frem snekkerbuksa mi igjen.. det og skjørt med strikk i er det eneste behagelige nå...
Jeg går også og føler meg litt små feit.. har nesten ikke bukser og ha på meg lenger jeg!! Satt faktisk akkurat og tenkte på at jeg skulle ha kjøpt en bukse med strikk i livet!
Jeg kom jo på nå at jeg har snekkerbukse jeg og da!! Den tror jeg jammen meg jeg skal finne frem igjen!
Også er det helt håpløst og prøve å holde inn magen!! Ser ut som jeg er fire måneder på vei :lol:
Isabell@
25-09-2002, 11:59
Joda, det er noen bukser jeg ikke har sjans til å få på meg. En medvirkende årsak er nok at jeg sluttet å røyke i mai, så noe av magen har kommet av den grunn.
Men i det siste har jeg gått ned i vekt ( grunnet kvalme og dårlig appetitt), men magen blir ikke mindre... sikkert mye luft og sånn. Dessuten orker jeg ikke å dra inn magen og presse meg inn i buksene som før, da blir jeg bare uvel.
Så du er slettes ikke alene om dette.
Så morsomt - jeg hadde tenkt å spørre om akkurat det samme i dag! :D
Jeg har ikke pakket bort noenting, men sitter her med knappen oppe. (Men nå har jeg ikke kommet så langt som dere).
Jeg studerte kroppen min godt i speilet i går. Jeg har gått ned 1 1/2 kilo, men er blitt merkbart større rundt magen, så det syns faktisk! Og kjennes!
Klem fra Miriam :)
Glemte å si 6+4 i dag! (Synes det er mye jeg)
Sånn i tillegg til at jeg har lagt på meg i sommer og alle buksene var strammme nok har jeg så mye lyft i magen at jeg ikke orker å gå med dem... Er litt fortvila, for jeg tenker på alle de kiloene jeg kan komme til å legge på meg. Så jeg går i skjørt og joggebukser for tiden, det er det eneste som ikke strammer så jeg blir kvalm...
Får vel snart kjøpe meg noen nye bukser, stretchjeans er kanskje tingen, kjøper litt store og håpe de holder noen måneder...
Cecilie 8+5
Tinetoff
25-09-2002, 15:02
Ja gjett! Jeg har ikke lagt på meg, og magemålet mitt har heller ikke økt noe særlig, men jeg tåler ikke noe som presser i det hele tatt!!! Da blir jeg enda kvalmere og får klaustrofobi. Og det betyr at alle de buksene mine som sitter pent, er umulige å ha på seg. Jeg faller tilbake på to par høyt elskede, supermyke, svarte, vide stretchbukser. Og den som er aller best, er selvfølgelig den som er mest slitt, med litt tråder som henger og sånn ... Men nå går jeg jo bare hjemme og slenger, så da kan jeg jo se ut som et troll hvis jeg vil :kidoki:
;) Tinetoff, ikke mer enn 7+4, men likevel ...
Nå ble jeg lettet nå! I mitt forrige svangerskapsa alle at det bare var tøys og tull at jeg måtte kutte ut olabuksene! Jeg behøver vel nesten ikke si at de som sa det enten ikke hadde vært gravide på 20 år, aldri hadde vært gravide eller ikke kunne bli gravide siden de var av feil kjønn?
Så denne gangen spurte jeg ekspertene, nemlig dere jenter, og jeg er ikke gal! Hurra! :klapp:
MEN, vil bare komme med et lite buksetips... Dagen før jeg testet positiv var jeg på Cubus og kjøpte en av de der moderne buksene med snøring i livet. De er innmari stilige, sitter fint, er i stretch, og takket være snøringen kan jeg regulere magestørrelsen. De er det eneste jeg kan gå i nå, og det virker som om de har plass til en god del mere mage. Så hvis dere leter etter noe dere kan bruke frem til det er tid for skikkelige mammabukser + kan brukes rett etter fødselen, så kan dere jo ta en titt på Cubus og se om de er noe for dere. :findag:
Klemmer fra
Solmaa (7+6)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.