Vis full versjon : Trykk på blæra eller urinveisinfeksjon?
Isabell@
25-09-2002, 14:04
Jeg har litt vondt der hvor blæra ligger og lurer på hva det kan være.... Jeg er 8+3 og det har kommet nå de siste dagene. Det svir ikke når jeg tisser, men det gjør liksom vondt lenger opp. Noen ideer? Jeg var hos legen igår til svangerskapskontroll og jeg leverte inn urinprøve, så da vil det vel vise seg hvis jeg har en infeksjon.
2 ganger har jeg sjekket om jeg har urinveisinf. men neida, det var nok bare den lille som ligger å sparker på blæra:uff:
Til tider gjør det faktisk veldig vondt.....
De gir deg beskjed hvis det er noe galt, og siden de ikke sa noe på kontrollen, er det heller ingen ting :)
Lykke til videre :)
Koz "egget" 13+1
Jeg fikk utslag på urinprøven min...
De skulle sende den videre for "dyrking" for å se hva det var. Fikk utslag på bakterier. Det høres ikke bra ut.
Jeg har fått tips om å drikke tranebærsaft. Det skal visst hjelpe mot urinveisinfeksjon.
Løper og kjøper.
Hilsen
Gizmo og lille Stine/Andre 9+3:baby:
Mortens mamma
11-10-2002, 17:33
på urinblæra di. Dette vil bli bedre om noen uker, når livmora har "vokst over" urinblæra.
Om du ikke fikk beskjed om at noe var galt på hurtig-urin-prøva, er det bare livmora som trykker. Om du derimot ikke leverte urinprøve, ville jeg gjort det på mandag.
De samme smertene og ubehaget vil komme tilbake igjen rundt uke 30 (varierer fra kvinne til kvinne). Da har babyen blitt så stor at h*n bruker urinblæra di som ping-pong ball. Det er ikke like morsomt som det høres ut som....
Lykke til!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.