Vis full versjon : Philip
Colargol
14-08-2002, 00:07
Hei!
Vi har ei Sophie som skal bli storesøster til en gutt, og sliter med navn som de fleste.
Passer ikke Philip fint med Sophie eller hva med Mathias??
Har inntrykk av at Mathias er veldig in for tida, men Philip begynner kanskje å bli vanlig det og.
Noen som har noen flere forslag til oss??
Takk for hjelpen alle!!
Colargol med 5 ukers venting igjen...........
IzziCreo
14-08-2002, 11:33
Begge navnene er flotte - right up my alley ;) Men vil nok holde en knapp på Philip - passer utmerket med storesøsters navn :)
Joda, begge navn er "vanlige" - men ikke for vanlige. Spørs litt hvor du bor og slikt. Gå inn på ssb.no og søk litt rundt på navnestatistikk. Da finner du ut litt av hvert :)
Lykke til :)
Klem Suzie Q 24+2
Snorkfrøken
14-08-2002, 13:40
Jeg synes at Philip er kjempefint og passer veldig godt til storesøsters navn (som også var nydelig):kidoki:
Mathias har vel vært på 10 på topp listen en stund, men det er også et fint navn...
Klem fra Snorkfrøken T+8:gal:
Begge navnene passer utmerket til storesøsters navn, og alle tre er nydelige. Jeg syns Philip er litt "tøffere", mens Mathias er litt "penere". Tror Mathias er endel mer brukt i det siste, men begge er populære navn. Andre forslag:
Alexander, Andreas, Christoffer, Colin, Cosmo, Dennis, Elias, Leander, Nicholas, Sebastian, Steffen, Theodor...
LeiaOrgana
14-08-2002, 18:58
Jeg likte best Mathias. Men som du sier tror jeg at det er veldig in/mye brukt. Men jeg har inntrykk av at også Philip er på vei oppover.
LeiaO
Tidl. bruker
14-08-2002, 23:12
Likte begge to jeg !
Både Mathias og Philip er flotte navn, synes jeg :) Og begge passer til Sophie.
Så der fikk du jo ikke mye hjelp av meg :p
Philip er fint :)
Har ei venninne som har en gutt som heter det, og broren heter sophus (nesten samme som sophie) Og det klinger bra sammen!
Go for it :klapp:
(10+3)
Stinemor78
17-08-2002, 19:43
Vil bare få si at jeg syns Philip er et nydelig navn!
Og det passer godt sammen med storesøster sitt:)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.