PDA

Vis full versjon : Utfloden er så rar! Eller er det noe annet? Udelikat altså....

skorpion 80
11-09-2003, 20:49
Jeg har i flere uker hatt noe rosa/gult/lysebrunt det er så vanskelig å si åssen farge det EGENTLIG er, i truseinnlegget. Det kommer ikke sånn på papiret når jeg tørker meg, det ser gjerne verre ut i innlegget. Altså når jeg tørker meg, er det GULT. Regner med at dette er urin.....
Har vært mye forkjøla, med masse nysing, og selv om jeg kniper alt jeg har, skvetter jeg gjerne en god del, kan det være dette?
Blir urina sånn i innlegget liksom?
Jeg er så redd for at det er noe blodig,....blødde mye de 3 første mnd. men det ga seg da jag kanskje mista en tvilling i SA i uke 13....
Babyen har det bare fint den, masse liv hele tida, så jeg glemmer å spørre legen om det alltid, for jeg regner med at det ikke er noe farlig siden jeg har hatt det så lenge, men jeg blir nå bekymra når jeg ser dette. Det er ikke HVER gang eller hver dag det er like ille heller! Kanskje det blir verre når det går litt tid mellom hvert innlegg-skift? Kan urina bli sånn da?
Beklager at dette er litt ekkelt, men det er nå sånn at jeg MÅ spørre om det er flere som veit noe om dette!
Regner med dere tåler det....det er jo typisk kvinnegreie dette.
TAKK FOR SVAR!

Leah
12-09-2003, 18:29
Heisann! Man kan få skikkelig ekkel utflod når man er gravid.Har selv hatt gul, snørr lignende utflod.. Kan jo være en blanding av sånn ekkel utflod og at du lekker litt...? Tror ikke det er noe farlig i hvertfall,men jeg skjønner at du lurer...

Klem fra Leah 8+2

nurket
12-09-2003, 22:52
Jeg også er plaget av mye utflod når jeg er gravid, var slik sist også. Den er tykk og gulaktig, og jeg må konstant gå med truseinnlegg. Noen dager er verre enn andre, og innimellom kan det plutselig komme en skvett ekstra.

Jeg har hittill tatt 2 en-nattskurer med Canesten, og det hjelper veldig. Men det kommer igjen etter noen uker :uff:

Det er fullstendig normalt med mer utflod, og annen farge i svangerskapet. Det er mye forandringer i kroppen, og det slår ut på forskjellige måter. Noen litt eklere enn andre :uff:

22+5

Iset
13-09-2003, 13:09
samme her ja. er mest gul, ligner urin men er det ikke, av og til er den brun også. veldig delikat ja :latter:

spurte legen om det, han sa det var normalt hos gravide, da kroppen er flinkere til å rense ut når man er gravid.

klem fra Iset 30+1

skorpion 80
13-09-2003, 23:18
Blei kjempeglad da jeg fikk svar på at dette var normalt.
Uff, har vært så bekymra.
Så det var godt å få vite.
TAKK SÅ MYE!!!!:findag: