PDA

Vis full versjon : Morn, IVF-damer!

Fanny
12-09-2003, 22:01
Her ankommer nytt medlem. Har hatt 4 ICSI-forsøk m.m. og nå har vi endelig lykkes!!!!:klapp: :klapp: :klapp:
Håper det er litt liv på denne siden. Det føles litt spesielt å ha strevd så lenge for å bli gravid, så vi har jo noe felles. Hvis alt går bra, har jeg termin en gang i mai. Og slik det ser ut nå, kommer jeg til å sove bort hele vinteren:o Jeg er så trøtt! Har sovet tre ganger i dag (!!).
Håper dere andre IVF/ICSI-mammaer har det bra!

Catalina
13-09-2003, 16:47
Hei og gratulere så meget!!

Godt at du endelig har lyktes, er ikke noe som er bedre enn når vi slitere får det til.

Et godt råd mot trøttheten....bare legg deg å sove, ingenting annet virker. Jeg har nå fått tilbake trettheten min, og sover til alle døgnets tider. Må liksom følge kroppen nå.

Det er vel ikke det helt store livet her inne, men fra tid til annen så hender det jo at det kommer innlegg. håper du får et knallfint svangerskap og koser deg med voksende mage, som kommer fortere enn du tror, tro du meg....

:klapp: :findag:

Fanny
13-09-2003, 18:44
Det er visst ikke så mange som skriver her inne, nei. Hallo, IVF- damer - er dere der? ;) De fleste er kanskje inne på månedsklubbene.
I alle fall, ha en fortsatt god dag - alle som har opplevet underet at de har blitt gravide. Dere som ikke har fått det til ennå; lykke til!!:)

Cilie
14-09-2003, 11:19
Hei Fanny

Det er desverre ikke så mye aktivitet her inne. Men velkommen skal du være, og ikke minst gratulere så masse med endelig klaff på forsøk.

Hvor mange frø har du i magen? Selv har jeg to små troll i magen, som skal være der i 10 uker til håper jeg.

Tror de fleste er inne på de sidene som anngår dem, mao er jeg mye inne på tvillingsidene.

Lykke til med magen, håper alt går bra med både deg og barn fremover.

Kos Cilie

AnnCH
14-09-2003, 14:58
Gratulere!

Er det ikke deilig når man lykkes!

Er nok ikke så mye inne på disse sidene. Sveiper innom en gang i blant er mest i terminklubben.

erniebabe
14-09-2003, 20:33
Hej och välkommen hit!

Och Grattis till lyckat försök!:klapp: :klapp: :klapp:

Vilken vecka är du i nu? Själv är jag i vecka 5+3 efter första ivf-försöket, så min termin bli ca 14 mai:D

Håller mig mest inne på mai-klubben, så du är välkommen dit du oxå!

Lycka till med graviditeten, visst är det ett under:D

Erniebabe, 5+3 idag

:findag: