Vis full versjon : Nå går det fort fremover for dere også
Malinmor
25-09-2002, 16:48
Besøk fra oktoberklubben :p
Bare satt og tenkte litt på dere her i novemberklubben jeg,ikke lenge før dere også kan være igang:eek: Nå er det ikke lenge til oktober som er min mnd, og da kan jo allerede de første novemberbarna allerede melde sin annkomst:???: Tenk på det dere:p Ville bare minne dere på det, selv om tanken sikkert har vert der hos de fleste i novemberklubben allerede :D :D :D :D
happii k-26
Har tenkt det samme jeg også. Det er jo både skremmende og spennende, men mest spennende da:)
Det var jaggu godt du minte oss på det happii! :D :p :cool:
Lykke til med relativt nært forestående keisersnitt! Snart har du :baby: i hendene!
Klem Mia
Takk for besøk og koselig hilsen, Hapii!!
Oj, har tenkt samme tanken selv - nå går det fort!
Lykke til med fødsel - og kos deg de siste ukene som er igjen (håper du ikke har altfor mange "høygravid-plager")
Du har helt rett, Happii, store ting begynner å nærme seg.
Får nesten litt panikken her jeg sitter.
Foreløpig så koser jeg meg med tanken på at om en uke, så er det slutt på jobbing. Da blir det hjemme kos og beina på bordet (??) i min fire ukers permisjon. Deilig!
Kos deg i ukene fremover. Går ut ifra at "litt" av tiden blir tilbragt her på SM... ;)
Ja, nå går det unna i full fart.:klapp: Selvom det er de ukene som er igjen som er tyngst:p
Blir spennende å se hvem som får før, på og etter termin.
Det er lov å tjuvstarte, men ikke på noen uker enda:)
Er inne å titter på september og oktoberklubben innimellom og der er det skikkelig action om dagen:klapp:
Lykke til til oss alle sammen!!!!!!!!!!!!!!
:vink: Noni og Bitteliten (32+5)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.