PDA

Vis full versjon : hormonelle kvinnemenneske...

Cirkeline
25-09-2002, 17:02
Åååå jeg som trodde jeg skulle "overleve" svangerskapet uten de helt dype daler og høye tinder.... Så kommer jeg ned fra kontoret i stad, skulle hente noe og spørre en kollega om noe, pluss at jeg skulle lage meg en kopp te eller kakao (i min svindyre nyvaskede kopp). Så går jeg inn på kontoret til kollegaen min - og hva ser jeg. Jo - min fine kopp MED EN PLANTE I - tom en kaktus. Jeg ble dritforbanna og kasta hele planta og tordnet ut med koppen og slengte den i oppvaskmaskinen...

Og nå sitter jeg her da, med verdens dårligste samvittighet.... Noen gode råd i hvordan jeg skal løse opp i floken.... Han sa at: han visste ikke at det var min kopp... PØH - alle de andre koppene her på huset har enten jobblogoen på, eller er bittebittesmå. Min er SVÆR med bilde av en ku og sau på....

Jeg er litt småstressa i utgangspunktet i dag, for jeg måtte si ifra til sjefen at jeg ikke kunne delta på et seminar pga ferie, og at jeg snart MÅ fortelle han at jeg er gravid....

Klem fra hormonelle cirkeline (13+5) som bare vil dra hjem og dra dyna langt over hodet, og som innser at hun kanskje burde ha plantet om den j*** kaktusen....

Beate
25-09-2002, 17:09
Huff da..

Ikke moro å være så hormonell at man gjør eller sier ting man kanskje angrer på, det VET jeg alt om..

Jeg har ingen gode råd til hvordan du skal "løse floken" jeg. Kanskje du bare skal la være å si noe mer ang. den saken, så forstår han nok alt sammen når de får vite at du er gravid:)

:stakar:

Beate, 16+1, som er SUPERHORMONELL, hver eneste dag..:sint:

LaLuna
26-09-2002, 00:55
Skjønner deg godt, jeg - for hva gjorde DEN HEL....... KAKTUSEN I KOPPEN DIN???????????

Ikke ha dårlig samvittighet mer, du ble bare kjempeforbanna og det er lov!
Men du kan kanskje kjøpe en ny, liten kaktus til han fyren, og sette den i en annen kopp?
Da får du liksom ordna opp og fått saken ut av verden. For han er sikkert av den typen mannfolk som ikke skjønner at kopper med kuer og sauer på betyr noe spesielt...

Cirkeline
26-09-2002, 17:45
Bare en bitteliten fortsettelse på historen...

Det visste seg nemlig i dag at de hadde gjort det (de var 2 om det) på pur f...

Jeg måtte jo selvsagt da hevne meg - når de er frekk med et stakkars hormonelt kvinnemenneske.... da må de bare regne med hevn... Problemet er bare at jeg egentlig er veldig snill, og får dårlig samvittighet tvert om jeg gjør noe "galt".

Iallefall. Begynnende hevn: tok kaktusen, som de hadde fisket ut av søppelbøtta, og "plantet" den i en sinnsyyyykt svær diger potte..... hihii, den satte jeg bare midt på kontorpulten til hjernen bak......

Okeida, kanskje ikke den mest ultimate hevn, men litt morsomt iallefall...

Klem fra cirkeline (13+6)

LaLuna
26-09-2002, 21:01
:latter: :latter: :latter: