PDA

Vis full versjon : Det klør på magen....

Anine
13-09-2003, 22:16
jeg blir nesten litt smårar av all denne kløingen. Og så svir det da selvsagt etterpå. For nå er jo snart huden også borte. Det klør kun rundt området ved navelen. Noen som har oppleved ligndende ???Gode tips ? Har prøvd aloe vera og annen fukt.krem uten at det hjelper.

Anine snart :gal2: av kløingen...

rita
14-09-2003, 15:00
hei har ikke noe spesielle råd en du kan prøve eurax det er en kløstillende salve..den er effektiv...lykke til:findag:

Ceni
14-09-2003, 16:47
kjenner til problemet, jeg har klødd meg til blods flere ganger. jeg legger noe kaldt på, det hjelper litt

Gønner
14-09-2003, 17:50
Heisann!

Åh fy...
det er forferdelig med den køen...
Har klødd i mange måneder,nederst på
magen og på puppene.

Har også prøvd alt mulig, og nå fikk jeg en salve av legen
som jeg skulle prøve:D
Her fått sår,og enda klarer jeg ikke stoppe:leiseg:

Lykke til og hør med legen din:stakar:

Klemmer fra Gønner,Gønner:bryn:
:stores: 28.09.98 og turbo:baby: i magen

C3PO
15-09-2003, 07:44
Uff, kløing.:( Selv klør jeg masse nederst på leggene, og har etterhvert fått litt utslett.

Det å smøre seg er vel det eneste hjelpemiddelet jeg kjenner til.

18+0

Egg
15-09-2003, 11:27
Hei.

Jeg klødde også fælt på magen forrige gang. Det jeg ikke visste da var at det var begynnelsen på strekkmerkene :p Trenger IKKE å være det som er hos deg!!
Det hjalp meg å smøre med fete kremer eller olje.
Lykke til.

anneR
15-09-2003, 12:32
Kremer hjelper ingenting på meg, men når jeg tar fram OLJEN, da roer det seg ned. Jeg har Calendula-olje (ringblomst) fra Weleda, som visstnok skal väre bra om man har masse småsår og sånt også. Det står på flasken at den egentlig er til baby-rumper, så det burde hjelpe på lette utslett også?

Smöre hver gang du har dusja/bada, evt. en gang om dagen, ikke dusje i for varmt vann og ikke for ofte, det er vel det eneste jeg har av tips mot törr hud... (Det er som regel fordi huden blir törr av å strekkes at det klör.) Lykke til! :)

Mini
15-09-2003, 12:54
samme her... klør og klør!
som nevnt før her, har jeg og hatt god hjelp i å legge på noe kaldt.