PDA

Vis full versjon : Uff og isj

Camomilla
25-09-2002, 18:29
Neida, alt er bra med magen - men ikke med toåringen! Hun har vært hjemme i to dager sammen med mannen - jeg har ikke villet levere henne så mye som hun hoster. To kvelder på rad har hun hostet til hun kastet opp - ikke oppkast, bare slim, men myyyye av det! Inatt var hun så tett at jeg ikke turte å ha henne på eget rom, så mannen og jeg har delt seng med en feberhet, roterende hjulvisp i natt!

Jeg ga mannen streng beskjed om å ta henne til lege idag for om muligens å få en bedre natt i natt (har ikke sovet VELDIG mye, nei). Lillejenta har klaget over vondt i halsen og magen. Legen hadde undersøkt henne og sendt dem begge til Bærum sykehus. Dette med mistanke om blindtarmsbetennelse!!! Så nå sitter jeg her, da - bare BITTELITTEGRANNE engstelig, og venter på telefon fra mannen, forhåpentligvis med gode nyheter om at de begge er på vei hjem igjen og alt hun trenger er litt pencillin....

Uff, jeg blir skikkelig engstelig, jeg - kryss fingrene for henne, da... Jeg skriver selvfølgelig rapport i kveld.

Rusken
25-09-2002, 18:34
UFF!

Kan tenke meg at du er engstelig. Det hadde nesten vært bedre om du var der?!

Håper alt går bra.

Sender mange tanker!!!!!!!!

Klem fra Rusken :stakar:

meja
25-09-2002, 19:36
Huff og huff. Er det ikke vondt når disse små er så syke? Krysser fingrene for at det iallefall ikke er blindtarmbetennelse, da! Håper det går bra, og at alt hun trenger er en liten antibiotikakur.

Lykke til, og fortell oss hvordan det går.

klem meja 11+3

Camomilla
25-09-2002, 22:33
Jah, så fikk jeg hjem både mann og barn *puh*. Barnet hadde ikke (såvidt de kunne finne ut på sykehuset) blindtarmsbetennelse - er VELDIG glad for det! Men barnet er slett ikke friskt og de heller nå mellom lungebetennelse og urinveisinfeksjon. Imorgen skal vi forsøke om ikke vi får tatt en urinprøve av henne - ikke så lett med bleiebarn... Har fått en pose hun kan ha i bleia, vi får se hvordan det går!

Vel, vel - jeg har henne iallefall HJEMME, det føles veldig godt! Hun var forøvrig kjempestolt av plasteret på tommelen, som sykepleieren hadde tegnet fjes på :-) De er jo søte, da... *smelt*.

Vianne
26-09-2002, 02:40
Håper det går bedre med henne nå!
Helt forferdelig når de små er syke, vi har vært ganske heldige til nå!

I am
26-09-2002, 11:26
Hei Camomilla!

Håper du har fått litt søvn i natt, og at formen til lillejenta er bedre. Bra det ikke var blindtarmbetennelse, så slipper hun iallfall operasjon!

Krysser fingre.

Klem fra I am

Hampus
26-09-2002, 12:53
:vink:

Håper hun har det bedre i dag og at dere har fått sove i natt!

God bedring videre til datteren din!

:klem: [/COLOR]

Camelia
26-09-2002, 20:37
Håper det går stadig bedre med småfrøkna! Det er så kjempeleit når de små er syke...

:klem: