PDA

Vis full versjon : Savner flere her inne!!

Linejenta
25-09-2002, 18:38
En ganske trøtt Linejenta savner juniveninner:p

Det er jo ingen som søker om plass engang..

Jaja jeg får være litt mer tålmodig da. Okey

Klem fra
Linejenta
4+4:baby:

Nuggett
25-09-2002, 19:23
Hei Linejenta

Hører egentlig til i mai-klubben jeg nå da, siden jeg har termin den 30.mai. Men jeg er bare kommet én dag lenger enn deg, for i dag er jeg 4+5, men jeg har visst dette siden jeg var 3+4.

Føler meg litt "lost" i maiklubben, for der har alle kommet så langt i forhold til meg.

Har du noen symptomer nå da?
Jeg har bare en "følelse" i magen, og brystvortene har begynt å stå litt mer ut :) Bortsett fra dette har jeg ingen symptomer ennå. Kanskje litt trøttere enn vanlig, men det kan jo være kulda som er skyld i det.

Klem fra Nuggett

Linejenta
25-09-2002, 19:36
Vi er jo i prinsippet like langt ja, kan jo hende terminen din forsyver seg etter kontroll da og da blir det jo fort juni, uansett du er hjertlig velkommen hit da.hehe. Kjenner nivket ditt igjen fra SG. Uvant å måtte gå inn på SM, jeg gjør feil hver gang jeg så er jeg inne på SG, klarer ikke å venne meg til tanken på at jeg er gravid ennå.

Jeg kjenner ikke så mye ennå. Hadde ganske sterk stikking kvelden før jeg skulle hatt mensen, det varte i litt over fem minutter, så gikk det over og så var det litt på søndag og så har jeg ikke kjent noe annet enn at jeg har litt murring, føles litt som mensmurring. Trøtt? Hmmm jeg vet ikke helt, kanskje litt..

Var litt svimmel i går på jobb, men det gikk fort over for det var nok bare fordi det var lenge siden jeg hadde spist.

Du kan jo titte innom her da. Når skal du til legen? Jeg skal allerede mandag, gleder meg, skal ta med urinprøve og det hele..

Og gruer meg litt, liker ikke sånne undersøkelser.

Vi får følge hverandre vi da, vi er jo så likt på veien:-)

Sæå tidlig du fant det ut forresten? Tok du blodprøve??

Klem fra
Linejenta
4+4
:baby:

Snork 2
25-09-2002, 20:16
Eg e her eg og, men skal ha hovudfagseksamen om kort tid og MÅ konse...

Men eg e så trøtt...

...også lukta eg alt mogeleg.

Elles har eg det fint med magen min (sjølv om det glapp ut av meg til ei veninne tidlegare i dag - det va ikkje planen...)

Har vel eigentleg også menstermin 30.mai, men antar at den vert utsatt eller at eg går over (gjorde det sist). Like greit å starte i juniklubben med ein gong.

Enni
25-09-2002, 23:39
Enig med deg Linejenta om at det hadde vært fint med flere medlemmer her! Men, vi får håpe de kommer! Nå er vi tre?

Lurer litt på om jeg kjenner symptomer, eller om det sitter mest i hodet... Sover dårlig om natta, våkner med en pussig følelse i magen. Kjennes ut som om jeg skal opp til eksamen dagen etter, masse nerver, nervøsitet, spenning... Tror brystene er blitt litt tyngre, kjennes i allefall sånn... Hmmm. :???:

Vi får følge hverandre opp vi da, som er her nå. Er jo kommet like langt. Morsomt å høre hvordan utviklingen går!! :)

Klemmer fra Enni

Nuggett
26-09-2002, 12:29
Hei igjen Linejenta

Ja jeg fikk vite det tidlig, men jeg tok ikke blodprøve. Kjente "stikninger" i magen, så jeg tok en CB for å sjekke, og jammen ble det ikke 2 blå. Streken var lyseblå, men tydelig.

Så du skal til legen allerede... Hmm... jeg har gått å lurt på når jeg skal bestille time. Kanskje jeg skal prøve å få gjort det snart jeg også. Må være litt godt å få den første kontrollen unnagjort.
Jeg gleder meg jeg :)

Ja, vi får følge hverandre på ferden. Greit å kunne skrive litt med noen som er like langt - sammenligne form og symptomer.

I natt ble jeg litt redd. Våknet opp mitt på natta fordi jeg hadde sånn forferdelig knip i området rundt den ene eggstokken. Uff får ikke håpe at det er graviditet utenfor livmoren - det er noe jeg ikke har tenkt på engang før jeg fikk denne smerten.

Snakkes da

Klem Nuggett 4+6