PDA

Vis full versjon : Sex....igjen

Metteb
25-09-2002, 20:39
Kom bare til å tenke på en ting.

Har hatt veldig sexlyst gjennom hele svangerskapet, men i det siste har det blitt litt mindre.
Har kanskje litt med å gjøre at jeg har økt en del i omkrets også:p
Så her en kveld så var det på'n igjen. Jeg har termin om 19 dager, så tenk selv hvor stor magen er.
Misjonær funker ikke, og i andre stillinger hvor man må ligge på ryggen (Blir uvel av det) så da tar spreke lille meg på snart tre sifret på vekta og setter meg oppå. Klarte ikke engang å bøye meg fram nusse mannen min. Magen var i veien:latter:
Og ikke minst så må det ha vært tungt for han......herregud det så sikkert klønete ut.:blush:

Gleder meg til full bevegelsesfrihet igjen.

T-19

Lillan
03-10-2002, 22:51
hehe... ja, man føler seg litt som en strandet val da man med mye stånk, stønn og visse vanskeligheter ruller opp på mannen for litt sengehygge.:o Men stell deg på alle fyre, og vips, så er magen borte. :eek:
Han ser den ikke (bare din goa runde bakdel, som han sannsynelig er som gal etter) :p :p :p og du kjenner nesten ikke at maggen er der, den liksom bare "henger med"...;)

Det har reddet sexlivet vårt nå mot slutten!:klapp:

KlemZ

Amasone
14-10-2002, 01:45
Bakfra er tingen når man er så stor som vi er nå. Eller bakfra på siden i sengen..... Er plaget med bekkenløsning, så skreving med beina er ikke akkurat tingen nå....

Hilsen Amasone:baby: T-23

Aud
05-11-2002, 16:48
Jøje meg,- må si du er sprek som klyver oppå 19 dager før termin:klapp: :klapp:
Her blir det bakfra, bakfra og bakfra.. til tvillingene er ute..
Aud:storeb: Laurits og :baby: :baby: 15+6