Vis full versjon : Jeg er visst litt rar jeg...
Ettersom jeg ikke sykemelder meg fra nattevakter slik som de andre har gjort før meg... "Alle de andre gravide"... har valgt å gjøre det sånn og sånn... Jeg er vel litt rar da?! Jeg blir ikke stresset av ansvaret med alenevakter, jeg blir stresset av kollegene mine som MASER konstant om alt jeg MÅ gjøre, alt jeg IKKE MÅ gjøre osv... Hver dag må jeg forsvare at jeg fremdeles rir, at jeg ikke har begynt å omplassere hundene mine osv... OG DET BEGYNNER JEG Å BLI DRITT LEI AV!!! så da er det merkelig at jeg valgte å stresse ned ved å unngå de kjerringene der??? Hm... For det ville jo være bedre for bebisen min at jeg la meg ned på sofaen og ikke gjorde mer? Og at jeg omplasserte de grusomme hundene mine? Mitt barn får vokse opp med en aktiv mamma og med kjærlighet til dyr, og om ikke så lenge bytter hun nok jobb også:p
Om to uker skal jeg til legen igjen, og da ber jeg nok om å bli sykemeldt fra resten av dagene mine også. Det hjelper jo ikke å si noe til kollegene, har sprukket flere ganger, men de gir seg ikke.:bonk: Blir gal jeg...
Dizzie-Surkjerring i dag
Hei
Det er ikke bare deg det blir mast på. Vi har to Rottweilere som folk bekymrer seg for. Hva skal skje når den lille kommer.
Ikke noe håper jeg. De er veldig barnekjære så jeg får bare håpe vi får et barn som ikke er allergisk.
Da vi har prøvd å få barn i mangte år. Har disse vært barna mine. Noe som ikke andre skjønner.
Stå på videre du og lev det livet du pleier. Det er nok det beste både for mor og barn.
Synes det er mange som overdriver noe voldsomt. Vi er da ikke syke. Vi er gravide. Har noen bekkenplager men tar det med godt mot å gjør det klarer.
:findag:
Rose 23+4 (ul termin) 25+4 (mens termin)
Stol på deg selv du, Dizzie!
Virker som om du er stødig og trygg på dine avgjørelser. Det er viktig. Heldige babyen som har en selvsikker mamma!!
:)
Har enda ikke vært borte fra jobben jeg heller, selv om de på jobben rett som det er kommer bort og mener jeg ser så sliten ut (selv om det kan være akkurat den dagen jeg føler meg mer oppegående enn på lenge)... Det er også to andre på jobben "like gravide" som meg, og de har vært litt borte. Det får jo være normalt det også, selv om JEG ikke har vært vekk!!
Hold ut og hils hundene. Savner foreldrene mine sine hunder. Er så herlig å ha noen å klappe på, og dele varme med! (Siden mannen er langt borte hver kveld, er jeg ekstra kosesyk...)
Snille damene mine:)
Så godt det er å få litt støtte fra dere
:leiseg: :D
Dizzie
Glemte helt å si at jeg har det strålende nå:):cool: Er i god form, og har visst veldig pen mage, hva nå det vil si;) Rir fremdeles, og har verdens beste samvittighet overfor whippetuppene mine som fremdeles bor hos mamman og pappaen sin;) Men det var veldig godt å få noen støttende ord fra dere:p
Hurra for høsten, forresten
klemmer fra Dizzie 26+4
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.