PDA

Vis full versjon : Flisete hår

Linemor
25-09-2002, 22:19
Har noen av dere fått livløst of flisete hår? Jeg har vanligvis glatt og glansfult hår, men når har det blitt helt livløst og ekkelt å ta på. Det var så ille at jeg måtte til frisøren og klippe bort veldig mye. Det var flisete langt opp og vanskelig å gre. Jeg måtte klippe bort ca. 20-25 cm. Det samme skjedde meg forige gang også. Det er rart at det skal skade så mye bare etter noen få uker

cormatic
26-09-2002, 00:51
Gikk akkurat å tenkte på at jeg måtte komme meg til frisøren snart å få stusset hårtuppene... Er jo et kråkereir oppå der....

Hilsen Cormatic 8+3 (termin 4. mai)

Pippi
26-09-2002, 01:53
Hei :) .

Har ikke merket noe på håret mitt ennå....
Lurer bare på om du har en jente fra før av?? "De" sier jo det at går man gravid med en jente så tar hun skjønnheten fra moren.

:findag:

klem fra Pippi
5+5

Izabella
26-09-2002, 12:06
For meg er det helt omvendt. Har vært plaget med tørt og livløst hår en stund, men liksom aldri kommet meg til frisøren. Men nå plutseli for ett par uker siden merket jeg en forandring. Det er blitt skikkelig blankt og mykt. Sånn som jeg hadde da jeg var mindre og mine besteforeldre sa at jeg hadde "silkehår".

Tror bare det er hormonene i kroppen vår som går litt amokk...hehe

Happy
26-09-2002, 12:10
Jeg bare mister håret mitt:( . Jeg fyller sluket når jeg dusjer og det ligger jo strødd hår overalt! Ikke npe festlig,emn jeg hadde det slik i forrige svangerskap også, da gav det seg ca en måned før fødsel og begynte å ramle av igjen ca 3 måneder etter at Martin kom til verden. Det hadde akkurat begynt å normalisere seg:uff: Så e' det på'an igjæn!

Nuggett
26-09-2002, 15:46
Faktisk så merka jeg det her om dagen.
Masse fliser!!!

Har nesten aldri hatt flisete hår før - bortsett fra da jeg tok alle de forferdelige permanentenen på 80'tallet.

Må nok ta meg en tur til frisøren snart, håper bare de ikke må klippe av så veldig mye.

Nuggett

Qatrine
27-09-2002, 12:29
Håret mitt er også flisete, med det er nok ene og alene fordi jeg ikke har vært hos frisøren siden april...:eek: