PDA

Vis full versjon : Nå er jeg kjempeflau!!!!!!

Mormona
14-08-2002, 01:27
:latter: :latter: :latter:

Jeg har lagt ut 3(!!!!!) bilder av bena mine fra knærne og ned...trodde ikke jeg fikk det til og så gikk jeg inn på innlegget mitt og der var de.....tre par ben på rekke og rad....6 ekle, hovne, stygge legger og føtter....:blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush: :blush:

jaja.....jeg fikk i alle fall noe å le av sent på tirsdagskvelden. Har nå fått igjen de bena jeg hadde i går kveld.....klarer nesten ikke å bøye tærne mine.....men jeg har ikke tenkt å legge ut flere bilder nå altså....:blush: :blush: Sitter foran TV'n med bena i kaldt vann i balje og ligger med de høyt innimellom...tror jeg skal sitte slik i morgen også....kanskje bare ikke foran TV'n hele dagen....

Håper dere andre har en fin kveld og fikk dere en god latter når dere så hobittbena mine....det fikk i alle fall jeg :latter: :latter:

klem fra Mormona T-19

Linmom
14-08-2002, 01:41
Er jeg kjempefæl som innrømmer at jeg fniste litt rått av fotbildene på rekke og rad! :lol::lol::lol:

Hm.. Du er fin, altså...
Håper du får en hobittfri natt. sov godt!!!
Klem fra Linmom

Sprett
14-08-2002, 01:41
Ikke på grunn av hvordan bena dine så ut, for det så ikke godt ut i det hele tatt. At jeg verker i mine når jeg har gått mye er en ting - de hovner ikke opp en gang enda. Men da jeg så dine så tenkte jeg at jeg burde ikke klage, for det så ikke godt ut. Men, trøsten er jo at nå er det ikke så lenge igjen. Så hold ut du, Mormona. Du skal nok få lønn for dette...!

Men jeg må innrømme at innlegget ditt var morsomt og disse bena som du tydeligvis ikke skjønte at du fikk med deg, og du prøvde igjen, nye tær/ben og du prøvde igjen - nye tær/ben.
Nei, jeg lo jeg. Skjønte at dette gjorde vondt og du bare MÅTTE vise dem til oss. Og sympati skal du få av meg i bøtter og spann.

Sitt du der med kaldt vann på kvelden og ha bena høyt inni mellom og om natta. Og har du lyst til å se på tv - hvorfor skal du da ikke se på tv?

Kos deg den siste tiden - på tross av plagene.
Hver dag bringer deg en dag nærmere den STORE dagen.

Klem fra Sprett 33+6

Robyn
14-08-2002, 02:23
Må innrømme at jeg lo litt jeg også... kunne ikke skjønne at du syns de var så fine at du måtte legge de ut hele tre ganger. :lol: :lol:

Neida, fra spøk til alvor... det ser absolutt ikke godt ut! :(
Jammen godt det ikke er lenge igjen. :uff:

Håper du våkner opp i morgen tidlig og kan se anklene dine igjen.:stakar:

Klem fra Robyn, 35+2

amor
14-08-2002, 04:36
En hilsen i natten til deg Mormona!:)

Jeg er såååå glad for at jeg fant dette flotte bilde av føttene dine hele tre ganger jeg nå i natt, for det var såååå godt å trekke litt på smilebåndet!:D

Ikke fordi at bena så gode ut, for det gjorde de sannerlig ikke vennen...:( Uff. Ikke godt med slike føtter nei.:klem:

Håper at du våkner om noen timer og kan konstantere at føttene er noe bedre vennen. Det er enda godt at det ikke er lenge til :baby: kommer nå!

Da er det straks glemt det hele...hobbitføtter eller ikke :klapp:

Sender mange gode tanker i natten!:)

Hanneh
14-08-2002, 10:55
Nå er jeg jammen spent på å se de bildene assa:D Har nemlig ikke kommet så langt ennå... Begynner nok i den feile enden og leser innlegg:???:
Stakkars deg med føttene, håper de er bedre i dag og at du får en superduper dag!:) :stakar:

Klemmer fra Hanneh 34 + 4

Vimsen
14-08-2002, 10:57
God morgen ja !
Finner ikke bildene dine jeg mormona :(

Vimsen:)

Anne M
14-08-2002, 12:34
Dette så ikke godt ut og jeg føler med deg :stakar:
Hjelper det bittelitt om jeg trodde bildet var mye fælere etter alle innleggene her inne?
Få dager igjen, da kan du pakke bort hobbittene,-langt bort!

Ønsker deg en hobbitt-redusert,helst fri-for-hobbitt-dag!

Varm klem Anne M + lillegutt 33+5

:baby:

Miro
14-08-2002, 12:50
HAHAHAHAHA :latter: Velkommen i klubben Mormona:) Jada, det var som å se mine ben det. Det er såååååå vondt :(
Bena mine er nesten helt blå, og de er sååå stive.

Godt du følger rådet med å sitte med bena i kaldt vann, og at du sitter høyt med de. Det hjelper. Men vet du; Ikke lenge igjen nå altså;)

Klem fra Miro T-18

PS! Hvordan legger du ut bilder sånn?? Har jo lyst til å gjøre det jeg også en gang (etter baby er født). Vi har digi kamera altså.