Vis full versjon : mammabukse alt!!+ hvordan står det til
Hei!!
Er det flere av dere som ikke får på dere buksene. Først syntes jeg det var synd, for hva skulle jeg da gå i til magen blir større. I dag kjøpte jeg to mammabukser og de passet perfekt . Måtte jo stramme de inn vha. de regulerbare beltene, men de sitter perfekt.
Er det fler som begynner å få mage. Når jeg går i bukse og vanlig genser syntes magen alt. Syntes jo det er litt morsomt, hadde regnet med å vente lenge enda, er i uke 10. :kry:
Ellers er jeg råkvalm og ligger for det meste. Kaster opp utrolig mye og er dårlig og svimmel. Håper det gåt over snart. Men legen sa det kan ta tid siden jeg er så plaget, sa det er over iallefall ike 16.... Det er jo evigheter til.
Hvordan har dere det:???:
cormatic
26-09-2002, 00:44
Får ikke på meg uniformsbuksa på jobben... Og Statoil er veldig "strikse" med at alle skal ha på seg komplett uniform... Gikk en stund med knappen åpen, men gadd det ikke i lengden... Har bedt sjefen bestille inn større bukser til meg, men TTT... Bruker mine egne bukser i mens...
Ellers synes jeg at jeg har fått diger mage... men litt er nok kun fordi at jeg legger mye på meg fordi jeg spiser hele tiden... Spesielt siden jeg sluttet å røyke da jeg fant ut at jeg er gravid...
Formen min er upåklagelig... Var litt småuggen inntill for et par uker siden (men har aldri spydd) men plutselig forsvant kvalmen helt.... Nå er jeg bare trøtt og sliten...
Hilsen Cormatic 8+3 (termin 4. mai)
Måtte legge bort buksene mine for et par dager siden og lete inni skapet til jeg fant snekkerbuksa mi. Nabo'n kikka på meg i dag og sa "Nå kan jeg se på ansiktet ditt at du er gravid!":p Så da har jeg fått bollekinn igjen også...
Gleder meg til jeg ser virkelig gravid ut og ikke bare føler meg feit:uff: . Føles jo ikke sååå deilig når noen kmmer bort og lurer på hvor lenge jeg har igjen og jeg bare er 7 uker gravid og regner med å bli satt tilbake 14 dager:bonk:
Jaja... sånn er det da: jeg har begynt med gravidbukser;)
Isabell@
26-09-2002, 12:29
men jeg har kjøpt meg et par nye bukser som er bittegrann større. Jeg har alltid hatt veldig tettsittende klær og det er jo overhodet ikke behagelig nå :spy: , så nå måtte jeg ut og kjøpe nye bukser.
Jeg regner med å kunne bruke dem en stund, siden jeg har noe å gå på i buksene og de er i stretchstoff. Jeg har også lagt litt på meg av røykeslutt, slutta for 5 måneder siden, men nå tror jeg det endelig begynner å stabilisere seg. Jeg har faktisk gått ned de siste to ukene, men magen blir ikke noe mindre. Jeg prøver ikke å slanke meg altså, for all del, det er vel bare kvalmen....
Jeg må si jeg vurderer STERKT og ta på meg mamma bukse nå! Alt som strammer er ubehagelig, jeg har et par stretch mamma bukser som jeg kjøpte på H&M for 10 kr:D ! Det var feilbvare, men ingen visste hva feilen var:gal:
Jeg har måtte bytte ut olabuksene med stoffbukser:p
Så litt mage har jeg jo fått...men det er mest fordi jeg :spy:
Og det er ikke så godt med stramme bukser da...formen min blir bare værre og værre...i går gjorde jeg ikke annet en å spy:(
Nøtteliten
26-09-2002, 18:29
har ennå ikke kjøpt noen nye klær, men det er endel som er stuet laaaangt bak i skapet, av det aller mest tettsittende og trange! Og i dag har jeg skjørt og strømpebukse...snakk om å be om trøbbel! Magen blåser seg opp som bare det når jeg ber den holde seg pent på plass!
Ennå ingen som bar sagt noe..men jeg gikk ned noen kilo etter jeg slutta på p-pillene så de tror nok bare at jeg får tilbake det jeg har klart å gå ned...nå har det heller ikke vært badedrakt vær på en stund, så venner og familie har mest sett meg i store klær...er nok ikke så lenge til jeg klarer å skjule det med voksende mage og pupper! Men det er da bare moro at det snart skal synes!
Nøtteliten
9+1 (plutselig blir tallet så mye bedre for hver dag som går!)
Lykkelig Gravid
26-09-2002, 19:45
Buksene begynner å stramme godt her og!!!
Har enda ikke begynnt å bruke mammabukser men det blir nok ikke lenge til...
Syns det er kos at magen vokser jeg... det er liksom et tegn på at det er noe der inne :-)
Tidl. bruker
26-09-2002, 23:48
Buksene er kjempe trange, og det er så ubehagelig :( Jeg er så lita at vanlige mammabukser sikkert blir altfor store enda, og hvorfor lager de buksene så vide i låra. Jeg har jo lagt på meg, men ikke bare på låra da....
Jeg tror at jeg må gå til innkjøp av mammabukser snart, merker at jeg blir uvel og kvalm når det klemmer og strammer på magen. Gleder meg så mye til jeg ser ordenlig gravid ut, nå er jeg liksom bare litt småtjukk over magen.
Jeg passer de gamle buksene jeg ikke har brukt på et par år, jeg... Jeg har faktisk gått ned fem kilo allerede, pga. kvalmen, så nå er jeg slank!
Er bare 8+1, men magen er allikevel kjempestor. Når jeg sier jeg er gravid sier folk, "Ja, det kan jeg jo se!" og tror jeg er klar til å kalve når som helst... Men jeg slipper unna mammabukser litt til. Har en bukse jeg kjøpte på Cubus, stretch med snøring over magen. Kjøpte den før jeg ble gravid fordi jeg så så slank ut i den!! Hahahahahahaaa!! Gjør ikke det nå lenger, men den er behagelig å ha på, og pga snøringa så kan jeg nok bruke den litt til. Har ei veninne som kan låne meg endel mammaklær, så jeg må nok ta en tur dit snart.
Har ikke lagt på meg, selv om det ser sånn ut. Har en sterk mistanke om at det er mye luft der inne! Men, jeg tar det med ro. Det var sånn med førstemann også, og det gikk jo greit. Fikk ikke strekkmerker heller, bare forverret noen jeg hadde på hoftene fra før av....
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.