PDA

Vis full versjon : Om 3 dager...

melankolibri
26-09-2002, 00:44
....sitter jeg på en balkong i Spania. :klapp: Tiden har gått så fort, så jeg har ikke fått tid til å glede meg engang!
Det skal bli godt med en ukes ferie, men har liksom ikke den "sydengledefølelsen" som tidligere.
Tror det er fordi:
- ikke får jeg rødvin
- ikke får jeg røyk
- ikke har jeg lyst til å kle av meg (uff så tykk jeg er!)
- ikke liker jeg varmen pga ødemer....

MEN....jeg FÅR:
- en uke heeelt fri
- treffe hele familyen
- feiret 60 års dagen til den kjempe goe' mamman' min
- en beibi i januar :baby: :hjerter: :elsker: :hjerter: !!! Ikke minst! Og da gjør det ikke no' med rødvinen og røyken!
:cool:

Såh, januar damer, dere får kose dere så lenge! Gleder meg til å lese en hel ukes nye meldinger!!!

Ramgad
26-09-2002, 01:07
Misunne, misunne!

Jeg skal "bare" til Helsinki jeg - hvor jeg har masse slekt. Skal bo på hostel med mann og barn samt et vennepar. Billige dobbeltrom og restaurant i underetasjen. Kult - ta med babycallen og tasse ned i sokkelesten. Det er også kjøkken der, som man kan bruke. Kjøpe masse snadder på torget og kokkelere på kveldstid... blir stas!

Bibliotek, museumer, parker, butikker.... Ah!

Men Spania da, Loppis! Har ei venninne med familie i Spania. Misunner henne og misunner deg. Skriv rapport da, så jeg kan få en liten følelse av å ha sneket meg med i kofferten!!

Mo & Nurket
26-09-2002, 01:13
Spania hørtes ut som en drøm akkurat nå Melankolibri. Nå som høsten setter inn for fullt her, så kan du nyte sommeren ennå en uke!! Skulle gjerne vært der jeg og!

Du får nyte sommeren i Spania som best du kan uten rødvin og røyk! Det går nok bare bra, og husk at du skal vise frem magen din med stolthet. Du er så fin atte!!

Kos deg med familien din Melankolibri, og gi oss rapport!!

:klem: fra Mo & Nurket