PDA

Vis full versjon : Margreth - hvor langt er vi på vei nå?

Ramgad
26-09-2002, 10:40
Siden jeg surrer og glemmer så fælt, har jeg ramla av igjen. Er vi i uke tjuetre enda? Eller har tiden virkelig gått framover?

Og til dere andre som titter innom for å se hvorfor jeg legger melding til Margreth for allmen skue - det lå en tanke bak:

Klikk på enorm skrift og lekre farger, fortell hvor langt DU har kommet! Kult å kunne skryte om uke pluss dag til noen som vet hva det betyr - ikke minst hvor ENORMT viktige disse dagene er å få med i tellinga!! (Kjipt å trappe ned til "fem-seks måneder på vei" når man vet eksakt!)

Jeg kommer tilbake med stor skrift for å skryte, så snart jeg vet mer... Sist visste jeg akkurat hvor gravid jeg var - hver bidige dag jo! Skjønner ingen ting... akkurat som om jeg ikke er interessert nok i lillebrutter'n...

Mo & Nurket
26-09-2002, 12:10
Ramgad du er jo helt på jordet. :p :p :p Du er akkurat en uke etter meg, så siden jeg er 26 uker eksakt i dag, så betyr det at du er 25

Hvordan får du stor skrift og annen farge. Jeg klarer ikke å få til begge deler på en gang Ramgad

Klem fra Mo & Nurket (26 + 0)

melankolibri
26-09-2002, 13:46
Jeg har termin den 8. januar, altså en dag før deg Ramgad. Og i følge UL er jeg i dag 25+2 med skifte av uke hver tirsdag. Så da burde du, i følge mine beregninger være 25+1 i dag, og ikke 25+0 som Mo sier.....:gal2:
Ikke helt enkelt å følge med, nei.
Men jeg tror det er greit at man holder seg til en dag, og en regne-metode, og så "drite" i hva andre sier :D . Så blir man i allefall ikke så fryktelig forvirret. Beibien kommer når det passer seg likevel, den :birth:

:findag: 25+2 :klapp:

Mo & Nurket
26-09-2002, 13:55
Noen regner 40 uker andre regner 40 + 2

Jeg blir litt forvirret selv - legen min benytter den ene og jordmor den andre. Men jeg holder meg til den jeg alltid har brukt og det er 40 + 2

Klem fra Mo & Nurket

Margreth
27-09-2002, 12:30
Hei på deg Ramgad.

Er innom her en snartur igjen...skriver nok mer her i kveld...

I går var jeg akkurat 25+0 i følge min lege, så i dag er jeg 25+1.

Det er riktig at noen regner 40 uker og andre 40 uker + 2 dager...Jeg lurer på om endelig termin for meg ble fastsatt etter 40+2 siden det ble gjort på Ullevål. Jeg regner likevel utrfra 40 uker...blir så mye surr ellers...

Vi snakkes!

Klem (25+1) :)

Ramgad
27-09-2002, 23:57
Takk for oppdateringen! Da vet jeg hvilken uke jeg skal klikke på når jeg surfer på "uke-for-uke"-web'en. Det jeg husker, er at jeg skifter på fredager. Den egenarten skal jeg holde på!

Altså uke 25. Kult!

Tidl. bruker
28-09-2002, 00:03
.