Vis full versjon : tilgang til gammelt forum?
Heisann :)
Kjempeflotte sider vi har fått her (....må bare bli vant med dem!).
Lurer på om vi etterhvert vil få tilgang til det gamle forumet, er jo drøssevis med innlegg det kan være kjekt å titte tilbake på !??
fabel 26+5
Ja dette lurer jeg på også. Jeg har vært på ferie i to uker og ligger litt etter så jeg skulle gjerne kunne tenke meg å lese gamle meldinger for å komme i fatt. Men jeg skjønner at det sikkert er vanskelig. Administrerer selv nettsiden på jobbet.
Klem Pelen
Det var egentlig meningen det.
Men...
Etter flere netter med jobbing til klokka 5 om morgenen, var vi endelig klare til å trykke på knappen, slik at "Nye" SM skulle kobles inn for alle.
Trodde vi.
Vi var litt for trøtte og ivrige, så vi (jeg) trykket før vi (Silje) rakk å ta backup av de gamle diskusjonene.
Bare sekunder etter at SM var overført, kom vi på det, men da var det allerede for sent, vi kom ikke lenger inn på gamle SM.
Kjempeblemme! Vi hadde sørget for nok plass til alle de gamle diskusjonene, slik at de fremdeles kunne blas i. En skikkelig kommunikasjonssvikt, og vi jobber ved siden av hverandre!
Vi kan bare beklage. Regner med at vi fått oss en lærepenge til SnartGravid også skal flyttes.
Vi får trøste oss med at Gamle SM hadde en grense på ca. 20.000 meldinger, og at vi hele tiden måtte slette. Silje slettet tusenvis av meldinger hver søndag for å unngå å fylle opp plassen vi leide.
Nå har vi ikke lenger det problemet. Nå blir ikke meldinger slettet, det er plass til flere millioner meldinger, og alt er søkbart i løpet av sekunder.
Jeg lager selv hjemmesider og vet hvor fort det er å gjøre en sånn blemme ;) Så jeg mener dere har gjort en kjempe flott jobb, selv om vi ikke får kikket i de gamle meldingene..
:klapp: All applaus til Ove og Silje!! :klapp:
Enig med Sessa! Stor applaus :klapp:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.