PDA

Vis full versjon : Jippi UL idag!!

Anja22
26-09-2002, 13:26
Å eg skal på UL i dag kl halv et og legen om 15 min faktisk og eg gleder meg sånn.

Kommer til og legge inn UL bilder og fortelle litt mer her senere.

Herregud det er lenge siden eg har hatt sommerfugler i magen!

Som sagt referat kommer senere i dag.

tigern
26-09-2002, 13:31
Blir spennende å høre!! Vil du vite hva det blir?

:klem: tigern 13+5

Anja22
27-09-2002, 00:51
Åhh det var så gøy.

Og nå vet eg hva eg får også.

Eg skal få en liten sønn!!
Skal bli kjempe spennede at Vilde skal få seg en lille bror.

Terminen ble flyttet til 7 Mars ( må huske og endre det på underskifta mi nå før eg logger ut)
Hadde ikke venta det for livmora mi er gangske stor allerede men det var visst en stor morkake og mye vann fikk eg vite.

Skal prøve og lege med et UL bilde men småen ville ikke vise seg noe fram når det var tid for å knipse de. Han snudde galant ryggen til og vi måtte lirke for å i det hele tatt få et bilde som en kunne sjønne litt av.

Så visst det kommer fram bildet at eg får det til så er det altså ryggen et øre og en arm som vises det er alt.Han hadde også heldigvis to armer og to ben og sånn, men som sagt ville ikke vise alle andre hvor fin han er.
Og det var det beste bilde eg fikk.
Var litt skuffet siden Vilde var veldig fotogen når eg var på UL men henne og hadde venta meg det denne ganger også men der tok eg feil.

hehe Tenk en sønn..... nå får eg en av det motsatte kjønn også, huff det kommer til og bli rart første gang eg skal skifte på han det er jo noe i veien der da..jaja det går nok greit.

Anja22
27-09-2002, 00:57
Tenke seg til eg glemte helt og prøve og legge UL bildet som vedlegg så eg får gjøre det nå.
Er så happy i dag at eg hadde glemt hodet visst det var muligt.

Nusse
27-09-2002, 02:47
Heldig er du som har fått se vidunderet ditt, jeg gleder meg til vi får se hvem som skjuler seg i magen om to og ei halv uke.
Har en gutt fra før, så det hadde jo vært koselig med en av hver. Men to gutter vil få det veldig kjekt sammen de også, siden det bare blir 22 måneder mellom dem.

Tror faktisk det er lettere å stelle gutter, selv om det er noe i veien. Lettere å holde rent uten åpninger, om du forstår.

Lykke til!!!!:baby: :baby: :baby: :baby:

I dag er vi 16+6 (17+0 om noen FÅ minutter)

Lonestar
27-09-2002, 05:10
Så koselig med en gutt da, en av hver.:D
Synes det hadde vært artig med en gutt jeg også, siden vi har ei jente fra før, men tror mest på at det er ei jente til inni magen min. Får vente til mars og se.;)

Beate
27-09-2002, 13:01
Så fint ansikt og profil på babyen din da, Anja.

Flott at alt er iorden:)

Beate, 16+3

Tidl. bruker
27-09-2002, 17:09
Gratulere med gutt i magen.
Høres ut som du hadde det kjempe fint på ul å det er jo kjempe bra.
Lykke til.