Vis full versjon : Jeg sliter virkelig!
Monalille
26-09-2002, 15:13
Har ikke hatt glede av sex siden jeg omtrent ble gravid, er nå 18+6 uker på vei. Hver gang vi lissom skal ha sex nå, så får jeg så vondt i underlivet at jeg må dusje etterpå med varmt vann for å få vekk smertene. Er kjempetrangt der nede blitt og, så jeg sliter skikkelig...
Redd det er noe galt med meg jeg...
...kjære deg, jenta mi, LA VÆRE å ha sex hvis du ikke føler deg opplagt til det ! Det er bedre å stå over sengevalsen enn å ha det vondt og smertefullt ! Og det skjønner nok typen din også.
Ikke føl at du "må" gjøre det for ham , i såfall, han kan vel "ordne "seg på andre måter (eller du kan hjelpe til...) UTEN å ha samleie. (Har dere forresten prøvd noen smøremidler ?) Ikke press deg, da ødelegger du kanskje endel følelser på dette området.. Dessuten , lysten kan jo plutselig komme tilbake for fullt. Dette er sikkert bare en epoke som går over, og jeg tror ikke at det er noe galt med deg. Det er nok bare et emne som er tabubelagt og derfor føles det litt ensomt å ha slike problemer.
Men nøl ikke med å oppsøke hjelp hvis du tror du trenger det !
Gode ønsker , og lykke til !!
Hei Mona
Vil bare si at du er ikke alene om dette nei, sliter med akkurat det samme, og det er kjedelig og deprimerende!
Mannen har heldigvis forståelse for dette, selvom det ikke er enkelt eller gøy for han heller, vi er liksom nygift og nyforelsket og alt det der, og med alt det pleier det jo å inneholde mye sex, men neii..
Som Lykken sier, er ikke noe vi kan gjøre noe med, annet enn å håpe lysten kommer tilbake..:)
Lykke til videre.
Mvh
Elsa 22 uker
Monalille
23-10-2002, 22:11
Tusen takk!
Det har ikke bedret seg ennå, er nå 22+5 uker på vei og sliter like ille fremdeles, men nå har samboeren min full forståelse for det! Fælt at det skal være sånn!
Men men...
Takk ihvertfall!
Klem fra Monalille...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.