Vis full versjon : Nå har jeg sagt det på jobben.
Med en gang så gikk det ikke så bra.
Jeg er veldig ny i jobben og sjefen min fikk sjokk!
Jeg begynte å grine og måtte ut for å få frisk luft!
Så hentet han meg inn til en ny samtale når han hadde fått summet seg! Han forsikret meg om at dette ville gå kjempebra!
Han syntes jeg gjør en strålende jobb og vil gjerne beholde meg i årene som kommer! Han mente vi alle skulle tenke positivt og finne gode løsninger etterhvert!
Jeg er så lettet! Jeg elsker jobben min! Og nå kan jeg jobbe her i mange mange år...samtidig som jeg kan ta ut full permisjon og være hjemme et år....ingen sure miner!
Dette betydde enormt mye for meg!!
Jeg har begynt å legge meg drastisk ut rundt livet så det er deilig å slippe å skjule alt for enhver pris!
Jeg er så glad!! Det ordnet seg jo!!!!!!!!!:klapp: :klapp: :klapp:
Hei vennen!
Så fint at det gikk bra til slutt. Trist at han "overreagerte" med en gang, og at du begynte å gråte:( Men flott at dere fikk snakket ordentlig ut, og at han klarte å fortelle deg hvor mye du betyr for jobben:)
Klem fra meg, 16+2
PS! Gratulerer med 10 uker idag:klapp:
Så bra Saga! :klapp: Tenker du er lettet, ja! Men hvordan har det vært den siste tiden, har du vært sykmeldt på grunn av kvalmen? Bra at sjefen din tok dette pent. Jeg skal si det når jeg har signert ny kontrakt, er innleid konsulent, kontrakten går ut om 4 uker, men har blitt lovet arbeid i ett år fremover. Skal si det etter at jeg har fått det skriftlig. Gruer meg litt, men gleder meg også.
Klem fra I am
sykemeldt ut sist uke. Nå er jeg i full jobb igjen.
Jeg har kommet meg betraktelig den siste tiden men sliter fortsatt med kvalmen.
Jeg kaster opp når jeg er sulten
Jeg kaster opp når jeg er sliten
Jeg kaster opp hver gang jeg skal inn i bilen
Så det er ikke så lett;)
Men nå som jeg får støtte fra familie, venner OG jobben så begynner ting å gå bedre:p
Ble nettopp kalt inn på kontoret til daglig leder og han var bare positiv og tok det helt rolig. Han bare smilte og sa at jeg kunne glede meg!
Jeg er så letta at jeg kunne grått!!!:leiseg: hehehe
Så selv om kvalmen er påtakelig så går jo dette riktig fint synes jeg:uff:
Åh - heldiggrisen! Så deilig når det ordner seg og man slipper å snike rundt i korridorene med en følelse av at sjefen og andre mener at man har lurt dem...
Selv har jeg akkurat vært på posten og sendt brevet hvor jeg takker ja til jobben jeg ble tilbudt etter intervju. De aaaner ingenting om at jeg skal ha permisjon om 6 måneder, ser vel snarere for seg at jeg blir stødig og permanent i en treårsperiode... :eek: Gruer som en hund til å slippe bomben en gang uti oktober/november. Vurderer å si at jeg nettopp har oppdaget graviditeten, det ER jo mulig, eller hva? Eller blir det litt teit og tvilsomt...? :???: Hm. Må forberede meg litt på det der.
Håper forresten inderlig at kvalmen din snart gir seg... Nå kan du i hvertfall slappe av i forhold til jobben, det får kanskje positiv innvirkning. :)
Camomilla
26-09-2002, 23:43
Du trenger ikke si at du nettopp har oppdaget det - det skal nemlig ikke ha noe å si for arbeidsforholdet ditt! Det at du blir borte et år høres "dramatisk" ut, men en gravid jobbsøker skal behandles som en hvilken som helst annen ikke-gravid jobbsøker. Og da er det jo HELT underordnet om du visste det da du takket ja til jobben! Det har jo ikke noe å si....
Ha verdens beste samvittighet - og kos deg med ny jobb :)
Det var vel deilig å "få det ut" :)?
Kjedelig med den første reaksjonen da, men det var kjempefint at sjefen din klarte å hente seg inn :)
Og så deilig å få støtte fra daglig leder :) Hurra, sånne sjefer vil vi ha :klapp:
Tenker det var deilig og få fortalt det på jobben, ja! :klapp:
Litt synd sjefen din reagerte litt sjokkert med en gang, men han fikk jo hentet seg inn.
Lykke til videre! Får håpe kvalmen din gir seg snart! :kidoki:
:findag:
10+6 i dag!
Så supert Saga.
Det må være en virkelig lettelse for deg. Godt at sjefen din tok til fornuft.
Kjenner meg igjen på kvalmesiden, jeg er sykmeldt ut neste uke. I dag har vært den værste dagen hittil. Men det går forhåpentligvis over om ikke så lenge.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.