Vis full versjon : Mat er vondt ...
Tinetoff
26-09-2002, 15:03
Og det er fryktelig trist! Jeg er jo egentlig verdens største matvrak, men nå er det færre og færre ting som går an å spise uten at jeg tvinger dem i meg. Det begynte med søtsaker: T-mannen ser med stigende undring på sin tidligere sjokoholiker/søtmons/kakemonster-kone, som nå synes sjokolade, brus og kaker, og i det hele tatt alt med søtsmak er riktig ekkelt. Vel, vel, jeg likte jo fortsatt mat som ikke var for søt, salte greier var fint. Men nå er det ikke mye igjen. Stekt ris i forgårs: ekkelt. Gnocchi med nydelig tomatsaus i går: ikke mye godt. Mitt yndlingsbrød med solsikkefrø: Solsikkefrøene smakte ikke godt. Makrell i tomat og leverpostei: æsj. Brødskive med egg og kaviar går an, hvis man skraper solsikkefrøene av brødet ... Dere aner ikke hvor merkelig :gal: dette kjennes for eks-matvraket meg :leiseg: Noen flere?
Jeg kjente det samme i lunsjen i dag.
Da jeg skulle sette meg i kantina, så lukta det skikkelig vondt der, og da jeg begynte å spise så smakte maten skikkelig dritt. Det ble litt bedre etterhvert som jeg tvang i meg maten - heldigvis.
Klem Nuggett 4+6
Jeg er fortsatt matvrak jeg...:D
Men som sagt før, mine symptomer bare kommer og går. Nå er de sørgelig fraværende, så jeg kunne godt miste matlysta litt jeg også - bare for å vite at det er noe der...
Klem fra Miriam :)
Nøtteliten
26-09-2002, 18:31
veldig mye som er produsert av papp for tiden...og noe av guffe og gråstein....til og med vannet er enkelte dager skikkelig kvalmt...så her prøver jeg å finne noe nytt hver dag som kanksje kan tenkes å smake (helt til jeg tenker på det og ombestemmer meg!) men - får nå spist litt og har ikke vondt av å spise mindre i en periode akkurat!
Nøtteliten
Lykkelig Gravid
26-09-2002, 19:54
Kan oppmuntre dere med at det nok snart vil gå over, i allefall gjorde det det hos meg :klapp:
Har vært kvalm og uvel helt siden befruktningen, og klarte nesten ikke å få ned noe som helst :leiseg:
Nå er jeg 8 uker og 5 dager på vei og har endeli fått matlysten tilbake, selv godterier som har vært helt ekkelt i lang tid har jeg fått lyst på!!!!
Så se lyst på det, men føler med dere :stakar:
Tidl. bruker
26-09-2002, 23:42
Jeg er dessverre sulten hele tiden, og alt smaker godt. Jeg er nesten alltid sulten, og kan spise utrolig mye. Kommer nok til å legge på meg mye hvis det skal fortsette sånn. Håper at det går over for dere, det er jo godt med mat da.....
Jeg spiser mye av vanlig mat, men brus og sjokolade som jeg vanligvis elsker er lite fristende. Epler og appelsiner kan jeg spise i kilovis!!!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.