Vis full versjon : Magebilder
HEI!
Ser det er flere som har egne magebilder lagt ut på nett, det vil jeg også! Hvordan gjør jeg det?
Samme gjelder også hvordan man legger inn bilder under "nicket" sitt i venstre margen..
Noen som vet? :)
Sweet Candy
25-09-2003, 12:36
Nesten nederst på den siden du skriver innlegg står det "vedlegg fil" og "bla igjennom". Trykk på "bla igjennom" og finn det stedet der du har bildet lagret (du får opp en slags liste, marker over det riktige bildet og trykk ok. Feks, hvis bildet heter "mage", så markerer du det og trykker ok). Det er en fordel å ikke trykke på "forhåndsvis svar" hvis man har lagt ved bildet, da kan det hende vedlegget forsvinner (har hendt meg). Vel, jeg håper du ble litt klokere, er ikke så flink til å forklare jeg!
.. da skjønte jeg litt mer... Prøvde dette og ville ha en forhåndsvisning, men da forsvant bildet.. Får prøve igjen!
Da er det bare å sette i gang å ta litt bilder da..
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
Takk for hjelpen!
PS! ...men lurer fortsatt på hvordan man får bilder i venstre margen... Under nicket mitt..
Noen som vet?? :???: :???:
Sweet Candy
25-09-2003, 13:47
Ikke trykk forhåndsvis svar, da forvinner vedlegget (men det vet du jo nå).
Når det gjelder avataren (bildet under nicket), går du først inn på "kontrollpanel", øverst på siden, så inn på "alternativer". Nederst på den siden står det avatar. Så er det bare å velge å vrake!
Takk for svar! Jeg fant ut om bilder i margen under kontrollpanel..
:klapp: :klapp: :klapp: :klapp:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.