PDA

Vis full versjon : Veldig vondt i uke 16

Askeladden
25-09-2003, 18:05
Hei dere!
Vi har hatt noen utrolig stressende og hektiske dager på jobben, og nå tror jeg kanskje jeg har overdrevet det. Etter at vi hadde spist middag i dag, klarte jeg nesten ikke å røre meg. Bare jeg strakk meg etter potetene hadde jeg kjempevondt i magen, og jeg klarte ikke å gå oppreist. Det er litt bedre nå, men jeg har fortsatt krampeliknende vondt når jeg beveger meg. Det føltes ikke som de kynnene jeg hadde i forrige svangerskap, men hvem vet? Jeg er 16 uker i dag. Er det noen som kan berolige meg??
Hilsen bekymret Askeladden 16+0 :leiseg:

Schnuppa
26-09-2003, 16:29
Men jeg kan bare si at jeg også har hatt mye vondt i magen i hele svangerskapet. Har skjønt at endel kommer av livmoren som vokser og styrer. Har hatt litt kynnere også men det er så begrenset tid så det går liksom ikke inn i den kategorien.Men jeg har etterhvert skjønt at mye av min mageonde kommer fra tarmene etc. som etterhvert blir litt skvisa og trykket på. Tror også at de er litt mere irriterte enn normalt.
Kan det være noe lignende for deg?

Håper det bedrer seg.

På besøk
30-09-2003, 15:33
Synes du skal ta deg en tur til legen for sikkerhets skyld!!

Hampus
30-09-2003, 16:02
Hvordan går det med deg. Askeladden?

Håper det har bedret seg.

Loop
01-10-2003, 20:46
Høres ut som du har brukt magemusklene for mye og livmora di strekkes nok som den gjør nå. Jeg fikk ofte slike plager rundt uke 14-20, hvis jeg hadde for høyt tempo. Uansett, lege er til for å brukes, så ta en tur dit en gang for mye, det er verdt det, bare du får det bedre.

Askeladden
02-10-2003, 12:23
Hei!

Takk for svar dere! Heldigvis har jeg ikke hatt flere opplevelser av samme slag. Jeg tok det som en advarsel, og har tatt det mer med ro siden. Det føltes absolutt ikke som luft, for det var liksom i babyen jeg hadde vondt. Håper jeg slipper fler slike "scares." Nå er det kun to uker til ul, og deretter er det legekontroll, så jeg skal ta det opp da! Takk for gode ord!

Klem Askeladden 17+0