PDA

Vis full versjon : 32+6 og Lungebetennelse

Sanne03
26-09-2003, 20:44
Det UNNER jeg ingen.. Er på godt norsk JÆVLIG!! Ville bare si det..

32+6

Majka
26-09-2003, 21:03
Huffameg, det høres forferdelig ut. Jeg hadde lungebet. da jeg var 12 år, og har hatt noen kjipe bronkitter oppigjennom åra. Det gjør jo såå vondt i brystet! Og høygravid som du er, er du vel kortpustet nok fra før av. Er du syk nå, eller har du vært? God bedring, dersom du ikke er frisk allerede da.

Sanne03
26-09-2003, 21:06
Er syk nå.. Men håper jeg snart kan bli frisk. For det er ikke godt..
Får ikke lov til å gjøre annet en å gå på do.. Og jeg som hadde planer om å male sprinkel senga ihelgen. TYPISK..

32+6

Majka
26-09-2003, 21:09
Den lille sover nok godt i gammel sprinkelseng også, dersom du ikke rekker å male den. Koselig med sånne før-fødsel-oppgaver da :) - bare synd du ikke får gjort det.

Men hvordan har du klart å få lungebetennelse nå? Tøyd bikinisesongen vel lenge, he he, neida. Lett for meg å tøyse som bare har en forkjølelse med lett hoste.

Håper du får litt glede av nettet da, mens du er syk. Koselig å få kontakt med omverdenen selv om man er sengeliggende.

Sanne03
26-09-2003, 21:14
NEi bikinisesongen har ikke starter her enda.hehehe Og kommer aldri til å gjøre det .. Hater å gå i bikini..

Jeg har atsma i tillegg. Så med en gang jeg blir forskjølet så PANG.. OFF a meg..
Men er lenge siden jeg har hvert så ille som nå. Og typisk når jeg er gravid.. :uff:

Men er jeg ikke bedre til Mandag får jeg dra til legen. Nå har jeg vert hos legevakta i går og i dag.. går på pencelin. håper det gir seg...

32+6

Majka
26-09-2003, 21:24
Ta vare på deg selv og bli fort frisk. Da jeg var syk i barndommen fikk jeg alltid champagne-brus av mamma, og det samme pleier jeg få av mannen min hvis jeg er syk nå. Det føles så ekstra omsorgsfullt. Så send noen av dine ut og kjøp Villa Sjampis. God bedring!

piasava
26-09-2003, 21:46
Vil bare gi en :stakar: og ønske deg god bedring!!

piasava
:baby: 38+6

Tiili
26-09-2003, 21:50
Usj, høres ikke noe godt ut nei. Syns det er slitsomt nok å være gravid UTEN å være syk... Får håpe du blir fort frisk.

God bedring :klem: