PDA

Vis full versjon : Nedpress når jeg går.....

skorpion 80
28-09-2003, 13:34
Har akkurat vært ute og gått litt.....skal prøve å trene til fødselen. Men det er IKKE noe godt å gå, for med en gang kommer det sånn nedpress.....det kjennes som om det er like før jeg holder på å tisse på meg, at hele underlivet detter ut , og at ungen kommer og....alt på en gang liksom.
I går gikk jeg på flata, da ga dette presset seg litt etterhvert, og vi gikk en halvtimes tid, og det var bare godt, i dag har vi gått litt i oppoverbakker,og da var det der hele tida. Orka ikke mer enn et kvarter eller noe i dag, for jeg syntes det blei bare verre og verre.
Er det bare sånn det er å være gravid og bære noen kilo ekstra inni der, eller er det bekkenet som gjør dette?
Jeg har litt bekkenvondt, men ikke sånn VELDIG. det er mest i senga om natta og når jeg sitter og sånn....
Men det skal nevnes at jeg fikk kjempevondt inni musa i går etter at vi hadde tatt den turen og så hadde sitti litt rolig og hvilt etterpå. Da var det veldig vondt å reise seg og bare gå på do...
Noen som veit?
Vil det hjelpe med sånn bekkenbelte?
Skal jeg bare la være å tenke på det, og bare gå på?
Eller er det så alvorlig som det kjennes??

piasava
28-09-2003, 13:45
Vet ikke om bekkenbelte hjelper for jeg har ikke prøvd selv. Men har opplevd det andre du beskriver. På meg virker det som om det er en blanding av kynnere og bekkenløsning. Har blitt verre etterhvert. Men det er nok ingen fare, bare ubehagelig. Harselv gått turer gjennom hele svangerskapet, men på slutten har disse turene måtte deles opp til flere korte.
Håper du fortsatt orker å gå litt, for det sies at fødselen kan bli lettere da.. Men om smertene skulle bli verre, forandre seg eller gjøre deg veldig bekymret, må du selvsagt ta en tlf til føden.

piasava
:baby: 39+1